Allt verkar falla på plats!

Tisdag: Under förmiddagen tog jag med A ut på en promenad, efter det åkte vi parken och lekte. Sen var jag ledig och då åkte Amanda och jag till parken för att käka lunch. Där blev vi liggandes ett par timmar, himlans varmt men det var också väldigt trevligt. Började jobba igen vid 15.30, då lekte A och jag ute på gräsemattan i nån timma. Sen gick vi in och han käkade lite middag. Efter det bestämde vi oss för att ha lite nakentid, eller bara A då. Han passade självklart på att kissa på golvet, som alltid. Men man får vara nöjd att han undvek mattan! Sen blev det ett långt roligt bad, med massa bubblor och vågor:) Slutade vid 7 och då hade jag lovat Sarah att åka till starbucks och fika. Hon är ju från england och hon skulle köra, jag kan ju säga som så att jag var lite nervös. Hon bara kan du hjälpa mig att kolla så jag inte åker ner i diket på din sida. Det hjälpte ju inte direkt haha, men jag kom både dit och hem oskadd. Där träffade vi ett gäng tyska aupairer, och dom verkade alla jätte trevliga. Allt verkar ordna sig inför min Canada resa också, fick visumgrejerna idag på posten. Skönt har varit jättenervös för att jag inte skulle hinna få dem i tid. Sen så kommer Anna och jag dela rum, det känns också väldigt bra. För man är tvungen att dela säng och jag vill inte dela med någon jag aldrig träffat förr! Så nu känns det som det kommer bli en toppenhelg:)

Take care byebye then.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej hej!

Skönt att du har fått ordning på alla papper inför resan. Va bra att du fick en känd sängkompis... det förstår jag verkligen att du oroade dig över vem det skulle bli. Ha en riktigt kul och lärorik resa...fira din födelsedag lagom mycket...;0) Var rädd om dig. Puss o kram mamma

2009-06-03 @ 17:01:04
Postat av: Lilla

Hej!!



Härligt ni verkar ha de...Skrev i går men datorn ville ej skicka nåt, så jag försöker idag:)...Ang mitt shopoholicbegär så trodde jag det va en underlig åkomma jag dratt på mig...Men jag känner att jag är på bättringsvägen...Haha...Kan ju va så att jag sparar i det undermedvetna till lite NY shopppande:O)...Nu fyller du ju snart år vännnen...Ha en underbart kul helg, gott att ni fick dela rum i alla fall...OCH ha en härlig födelsedag vad du nu än gör;O)...Puss&Kram

2009-06-03 @ 23:01:22
Postat av: Anna

Hej, ja det kändes väldigt bra att få ordning på det! Tack så mycket, tror det kommer bli jättekul:)

Pussokram

2009-06-04 @ 04:56:02
Postat av: Anna

Hej Anna! det låter som du har haft det väldigt bra när dom från Sverige var hos dig i USA kram Anna

2009-07-11 @ 21:56:50
Postat av: LillAnna

hej Anna! vet du vad jag ska göra idag? Jag ska åka till stan och lemna barna hos sin far och vi ska gå litte i affärer...mamma och martin holer på att göra om sit rum ganska roligt men dom gör det bara påkvelen men jag får vara med att hjelpa till...Det har vart ganska regnit och kalt... det var kul på jans 50 årskalas jag stog i baren det var ganska kul det också men gubarna blev väldig fula... Jag var på 4 kalas på 5 dagar efter det var jag hjete tröt saknar dig hjete mycket kram AnnaP??????

2009-07-12 @ 13:27:20
Postat av: Anna

vilken fin klänning kram anna

2009-07-12 @ 18:54:08
Postat av: Anna

Hej jag leser inte din blogg men jag skriver till dig men kan du svara på det jag skriver eller måste man lesa bloggen kram Anna

2009-07-13 @ 17:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0