Overkligt!

Torsdag: A och jag hade en händelserik förmiddag vi började med att åka till biblioteket för lite musiklek. Efter det åkte vi till KIDS U och lekte i klätterställningen, Passade även på att äta lite mellanmål där. Sen bar det av till kyrkan för ännu en musiklek, puh både A och jag var lite smått slöa på vägen hem. Efter det var jag ledig några timmar, då åkte jag ner till chappaqua och gjorde manikyr samt predikyr. Det var väldigt skönt att få det gjort! Sen var jag bara hemma och greja med datorn, pratade med lite vänner och så. När jag började igen fixade jag lite inför barnkalaset vi ska ha till veckan, sen lagade jag middag medans de andra var ute handlade. Det blev klyftpotatis, broccoli och kött, gott var det också:)
Nu under kvällen har jag tvättat, varit på starbucks på en fika. Och nu håller jag på att packa inför imorn samtidigt som jag pratar med Lisa, även hon försöker packa. Shit tror inte riktigt jag har fattat att Glenn kommer imorn, känns så himla overkligt. Fattar det nog först när jag ser han! Men nu ska jag springa iväg och se om mina kläder har torkat så jag kan få gå och lägga mig nån gång.
Oj glömde säga jag fick vara ledig på söndag, YAY:D
Take care byebye then.

Kommentarer
Postat av: håkan den äldre

trevlig midsommar ha en bra helg med glen,ta det lugnt,eller?

2009-06-19 @ 23:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0