Canada im on my way.

Torsdag: Förmiddagen gick jättefort idag, A och jag började med att åka till Biblioteket för att leka och sjunga lite. Efter det åkte vi vidare till Pleasantville för att leka på Kids U, det var faktiskt jätte skoj. Sen åkte vi till kyrkan och där möte vi upp B och jag fick några timmar ledigt. Vi bytte bil och jag åkte till Armonk för att äta kinamat med Amanda, Carine och Lise. Det var trevligt och väldigt gott, stora portioner var det också men det var ju bra för då har mina tjejer mat att ta med till skolan imorn. Efter lunchen åkte jag hem för att försöka packa inför Canada, och jag tror att jag har lyckats packa ner allt viktigt, antaglien lite till. Jobbade några timmar till på kvällen, sen åkte jag till Mt kisco för att sola och hämta upp Anna. Och nu sitter vi och ser på Benjamin Buttons, bra film och både sitter vi och väntar på den delen han är så snygg.
Bussen går 8.00 imorn från White Plains, tror att vi både är väldigt förväntansfulla. B är snäll och kör oss, det känns bra då vet jag att vi kommer till rätt ställe. Imorn kväll och på lördag kommer det väl bli lite party också, får ju fira min 20årsdag. Och sen måste man ju passa på att dricka när det är lagligt, i Canada är gränsen 19. Men nu ska jag försöka hänga med i filmen. Är tillbaka på söndagkväll.

Take care byebye then.

Kommentarer
Postat av: Lilla

Hej!!



Åh ha de sååå bra...Ja passa på nu och fira ordentligt:O)...Va rädd om dig bara;O)...Själv har jag tjejkväll hos mig...Kramis

2009-06-05 @ 22:27:48
Postat av: Emelie

Hej:)

har äntligen fått bort alla virus. hoppas du får det roligt i canada och på din födelse dag! nu ska jag gå ner farmor och farfar är här. alla hälsar!

ha det så bra kramar från mig<33

2009-06-06 @ 21:04:18
Postat av: Anonym

Hej Anna,



Hej hoppas att du haft det bra på din resa & att ditt födelsedagsfirande blev lyckat.



STOR GRATTISKRAM på födelsedag från Karin & Mogge & Knasen

2009-06-07 @ 12:26:32
Postat av: Mamma

Hej!

Va mysigt att ha stora förväntningar ihop med någon. Hoppas helgen blir riktigt bra för er och att du får ett roligt minne av din 20-årsdag.

Kramar mamma

2009-06-07 @ 18:44:19
Postat av: Hanna

Grattis tjejen :) Hoppas du haft det skoj i Canada :D

2009-06-07 @ 20:25:02
URL: http://[email protected]
Postat av: veronica

hoppas du haft en toppen helg, ville bara säga grattis på 20 års dagen kram veronica

2009-06-07 @ 21:17:43
Postat av: Karin porath

Hoppas du har haft en toppenhelg presenten kommer på ditt konto från Karin Veronica Tina med familj MÅNGA GRATTISKRAMAR från oss alla

2009-06-08 @ 15:28:59
Postat av: Anna

Tusen tack för alla grattishälsningar! Saknar er alla massor! Och Karin, Veronica, Tina med familj tack så jättemycket för presenten, passade ju super nu när jag har så mycket resor etc framför mig:) Puss och Kram

2009-06-12 @ 00:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0