090303

Tisdag: Idag stängde jag av alarmet och var väldigt nära att försova mig, men lyckades på nåt vänster börja i tid.
Idag skiner solen, men det är kallt ca -10c. Men jag tror jag börjar få lite vårkänslor ändå:)
Jag och A följde tjejerna till bussen imorse, sen tog vi våran vanliga promenad.
När vi kom in i värmen igen gick vi till lekrummet och lekte i 20 min, sen var det dax för hans första nap. Så medans han sov passade jag på att tvätta barnas kläder och plocka leksaker. Slutade jobba 11.00 så då tog jag mig en dusch, det var behövligt kan jag lova, haha. Sen ringde Maya, hon ville komma och kolla in min nya dator så hon är nog här vilken minut som helst. Måste till biblioteket också har lånat filmer som ska vara tillbaka idag, har bara hunnit se på 2 av dem men jag kan ju låna dem igen. Ska såklart till Starbucks också, måste ju ha min dagliga fika:)
Men jag skriver säkert mer sen:)

Nu är klockan 20 i 12 och jag har precis kommit hem, har varit på bio med Amanda,Carine och Lise. Vi såg på Slumdog millionaire, den var jätte bra! Men jag mådde så himla dåligt i början, de var vuxna som var elaka mot barn. De har jag väldigt svårt för! Nu ska jag slänga mig i säng, har en mycket lång dag framför mig imorn!

Take care byebye then.

Kommentarer
Postat av: Karin Karlsson

Här kommer en liten hälsning från Maggan,Rigmor,Mamma & Domdom & jag förståss . KramKram :O)

2009-03-03 @ 20:27:41
URL: http://annakarolinanilsson.blogg.se/
Postat av: veronica porath

låter som det där starbucks stället skulle vara något för mig kram från veronica

2009-03-04 @ 13:14:34
URL: http://annakarolinanilsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack så mycket och jag hälsar förstås tillbaka:)

Ja Veronica det finns så mycket goda kakor här, du skulle trivas ypperligt:)Jag håller på att äta ihjäl mig, haha. Men gott är det!

Kram

2009-03-04 @ 17:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0