090304

Onsdag: Ja som vanligt var jag helt sjukt trött när alarmet ringde, men sen jag har datorn lyckas jag ändå komma upp lite tidigare än vanligt.  Jag vill ju greja lite med den innan jag börjar jobba:)
Idag har jag haft min första heldag, har varit ensam med A från 8-17. Det har gått jätte bra, men puh vad trött jag är nu! Vi har haft underbart väder idag, riktigt vårväder:) Så vi tog oss två promenader sen har vi gungat och lekt på bakgården.
När A sov middag fixade med tvätten och pratade med Lollo på skype, de var trevligt.
Jag gjorde en utav mina specialiteter idag, stuvade makaroner,( MUMMA) W tyckte det var okej, T gillade det bättre och B sa att det här skulle jag kunna äta varje dag:) Så det var ju helt okej kritik, tycker jag.
Och nu sitter jag här framför datorn och väntar på att Maya ska sluta jobba. De får bli en liten lugn filmkväll:)

Nu är klockan snart 23.00 och jag har kommit hem från Maya. De är tur att jag inte bor ihop med henne, hon har dåligt inflyttande på mig, haha. Hon matar mig med kakor hela tiden, Mmm va goda dom är chocolate chunk cookies heter dom. Och hennes hostmamma bakar dem typ dagligen, jag är glad att B inte gör de. haha Då skulle jag komma hem som världens tjockis som alla skämtade om innnan jag åkte, hehe.
Vi såg på The Kite Runner, även detta en riktigt bra film:)
Vi ska börja scrapbooka också, så imorn blir det Target för att, FÖR MIN DEL KOLLA in och för Maya att handla. Jag är ju som sagt urfattig efter datorköpet, men riktigt nöjd med den så jag bryr mig faktiskt inte!
Pengar är till för att spenderas, det är mitt motto när jag känner att jag har gjort av med för mycket pengar. De känns plötsligt mycket bättre när jag tänker så, haha.
Sen ska jag ju spendera mesta tiden av helgen i NYC, så får spara de få dollar jag har kvar till de!
Nu ska jag hoppa i säng och hoppas på att jag vaknar utvilad:)
Sov gott allihopa!

Take care byebye then.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0