090305

Torsdag: Idag har det varit en lång dag, började jobba halv åtta till halv tolv sen började jag igen halv fyra och slutar elva eller tolv, men jag behöver inte sitta uppe. Vilket är skönt för jag är jätte trött.
Hmm vad har jag gjort idag då? Jo jag har förstås varit ute och gått med A, vädret var riktigt "vårigt" idag med, jag gillert:)
Under mina lediga timmar pratade jag med Glenn och Olivia på skype, det var kul:)
Sen var jag och Maya och fikade på Starbucks, ovanligt NOT. haha
Jag sov middag en timme också, Mmm de är så skönt att sova på dagen tycker jag!
Till middag åt jag pasta och kassler, och vet ni B smaksatte kasslern med kanel. haha
Det låter inte gott men var helt okej, dom har kanel till väldigt mycket här, inte bara gröten som i Sverige.

Anledningen till varför jag jobbar så sent idag är att G och B är ute med några vänner på middag och bio.
Så denna kvällen har jag spenderat med tjejerna eller A var ju också med men bara till sju sen var det läggdax för han.
Bloggade ju nyligen om att jag ville ha mer tid med bara tjejerna, och jag fick som jag ville:) haha
Vi gjorde fruktsallad och såg på american idol. Sen var det läggdax för dem med, så då hoppade jag in i duschen.
Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig före midnatt för en gångs skull, för imorn vill jag vara utvilad!
God natt.

Take care byebye then.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0