090306

Fredag: Började jobba 8 idag och slutade 14. Under mina jobbtimmar umgicks jag med A.
Vi har tagit 2 promenader, så idag har jag promenerat ungefär 2 miles. Dukitig flicka.
Men sen har jag syndat mycket också:( Åkte till target och shoppade tandkräm och sånt. Och då slank det ju såklart ner ett packet med chocolate chunk cookies, men jag tröstar mig med att dom var från märket weight watchers, haha.
Sen har dom ju Starbucks på Target, så det blev ju en fika också. Men jag måste sluta fika själv, får så dåligt samvete när jag gör det!
Har tagit en rejäl nap idag också, 16.30-18.30 så hoppas att jag somnar ikväll. Om jag inte gör det har jag filmer som behöver ses innan jag ska lämna tillbaka dem. Kan ju ta en myskväll med mig själv och mina kakor, haha.
Imorn kommer Lisa och hennes 2 vänner hit, jippi!! Ska bli så kul att träffa henne igen:)
Ska ta tåget in till city och vara där tills på söndag, så det blir nog lite shopping, bio och massa skoj!
Nu ska jag för tredje gången försöka se hela little miss sunshine, men tredje gången gillt, right? haha
Kommer säkert en update senare:)

Yay jag lyckades se hela little miss sunshine:) Den var helt klart sevärd!
Efter filmen gick jag in på facebook, och då var Lilla inne så jag addade henne på skype.
Första gången jag pratade med henne sen jag åkte hit, det var riktigt kul:)
Hon är hos Veronica och Håkan, så jag bokade en tid att ringa imorn med.
Så jag får prata med dem också:)
Har pratat med Lisa också, dom kommer vara här vid 11.30-12.00 imorn:)
Tror vi kommer få en jätte rolig helg!
Nu sitter jag och kollar på The Brothers Grimm, men tror jag får fortsätta en annan dag för jag
börjar bli riktigt trött!
God natt everybody!

Take care byebye then.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0