090310

Tisdag: Idag hade jag riktigt sköna arbetstider, startade dagen 8.30-10.00 sen började jag inte förens 15.30-19.00.
A har precis börjat gå, ni vet mellan möblerna tar han ett par steg, så sött:) Så snart tror jag minsann han springer runt i huset, hihi. Vi har varit ute på våran dagliga morgonpromenad, fast den fick bli kort för A vaknade väldigt tidigt idag och han ska inte sova i vagnen. Han sover typ bara 20 minuter i den, och då blir resten av dagen inte så kul! Vi passade på att gunga också när vi ändå hade kläderna på oss:) Under min lediga tid var jag med Maya till Mt kisco, hon skulle ha en maskerad dräckt. Oj vilken rolig affär vi var i, fanns jätte mycket kul inslagningspapper, kalastillbehör, dräckter m.m.
Jag shoppade paketpapper och ett grattiskort. Sen åkte vi hem till Maya och käkade lunch, mumma det var jätte gott. Maya hade lagat det dagen innan till föräldrarna, de va potatis, kyckling, tomater (som jag igentligen inte tycker om, men det var gott) och färska örter. Måste lära mig det receptet! Jag var på Starbucks idag med, fy på mig! Men jag köpte bara en kaka, inget att dricka så det är ju ett framsteg!
Pratade med mamma och pappa idag också, det var kul:) Vi planerade lite inför deras resa till mig, längtar som bara den:) Btw vet inte om jag har skrivit det redan, men jag ska åka till Florida 2 april på semester med familjen. Lyckos mig, haha:)

När jag slutade kom Maya över och vi såg på Shrek 3, sjukt bra film! Käkade chips gjorde vi också, göttans.
Nu är klockan 10.45 och jag ska faktiskt gå och lägga mig, hoppas jag är utvilad imorn för jag jobbar många timmar!

Take care byebye then

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0