090311

Onsdag: Började inte förens 8 idag, den där halvtimmen på morgonen är guld värd! Och jag kände mig faktiskt ganska pigg, skönt. Ja gissa vad jag och A har gjort, haha. Varit ute och gått såklart:) 2 gånger till och med, fast det regnade. Jag har blivit så hurtig, haha. A är ju som sagt i full fart med att lära sig gå, så jag tog med han ut så han fick gå själv, med skor och allt. Kanske fanns en hjälpande hand med ändå, han är så duktig. Det tyckte han var roligt:)
När han sov middag, började jag på ett projket. Puh tjejerna har en dubbeldörrad gaderobe full med pyssel, scrapbooking, ja allt du kan tänka dig. Dom har ungefär lika mycket material som vi har på skolorna i Sverige.
Så igentligen skulle dom aldrig någonsin behöva vara utråkade! Men iallafall har jag tagit mig an att organisera den, tänk om jag kunde vara tyst någon gång tänker jag så här i efterhand, haha. Men det blir nog bra bara jag blir klar, tänkte att jag tar en hylla per dag.
Och vet ni grannarna har berömt mig, jag är ju så duktig som tar ut A i alla väder, hihi. Alltid kul att få höra man är duktigt!
Och sen funderar jag på om B kan läsa mina tankar, haha. Idag när jag gick upp och rostade mitt bröd tänkte jag, kanske att det skulle behövas en ny brödrost. Sen kommer B 10 minuter senare och säger G tycker du inte vi ska köpa en ny brödrost, haha. Och det är inte första gången det händer, skumt.
Jag har kört minibussen för första gången idag också, och det gick galant. Den kändes inte alls lika stor att köra som jag hade föreställt mig. Men den tog mig till syndens ställe, fy på mig idag igen Starbucks kommer bli min död!
Men imorn ska det inte bli någon fika, för jag måste spara pengar om jag ska ha råd att betala sjukhuset och så måste jag skicka Caspers present och det kommer säkert kosta typ 200kr.
Nu ska jag slänga mig i säng, måste upp vid 6.30 imorn usch, fy och blä tycker jag om det.

Take care byebye then

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Där jag jobbar extra nu, på ett gruppboende här i säffle, har dom också en minibuss. Jag skulle parkera den mellan två bilar i lördags, Och lyckades backa in i den ena. :(



Är såå avundsjuk på dej. :) Du verkar ha det bra iaf.



Sköt om dej. Kramar

2009-03-12 @ 12:00:22
Postat av: Anna

Aj då, måste du betala för det lr?

Ja, allt är jätte bra! lr nästan allt det finns alldeles för mycket att shoppa, så man är alltid pank, haha. Men min granne söker aupair, jag kan tipsa henne om dig:) Kramkram

2009-03-13 @ 17:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0