090312

Torsdag: Herrugud dagarna bara springer iväg, är ju fredag imorn igen och det betyder lön för min del, yay:)
Idag jobbade jag 7.30-11-30 sen började jag 15.30-19.00 igen. På morgonpasset var jag och A ute och gick, fick bli en kort promenad var jätte kallt, det blåste isvindar. Sen lekte vi lite inomhus innan det var daxs att sova, men det ville han inte! Han var inte ledsen eller så, men han pratade och sjöng för sig själv. Han vilade väl lite iaf!  Och jag passade på att organisera hylla nummer 2 i pyssel skåpet, det kommer bli så fint:)
Under mina lediga timmar gjorde jag ingeting var bara inne på mitt rum och sov. Somnade 13.00 och vanknade 15.20, precis innan jag skulle börja, där hade jag tur! Men det är så skönt att sova på dagen, jag älskar det!
När jag började jobba igen hämtade jag W vid bussen, T hade gymnastik så B körde ner henne, sen gick B och A på romperee. Så jag förberedde inför middagen och tittade på när W gjorde läxor. Sen sprang jag ut och hämtade posten, yay 2 brev till mig:) Det är så kul att få post hemifrån! Mamma hade skickat Vecko revyn och Veronica med familj skickade Chic och se&hör, sen hade Alva målat en jätte fin tecknig som nu hänger på min vägg:) Och jag fick en jätte fin bild på Ängla och Nellie skickad till min mobil, har ju nästan varit julafton för mig idag, hihi:) (Lägger till en bild på det).
Tack så jätte mycket, uppskattar det mycket! 

Ååh jag är så stolt över mig själv idag! Jag har inte ätit något godis, inga kakor, inget starbucks bara frukt! Bad girl gone good:) Sen har jag upptäckt att jag bor i Slimtown med gatuadress slimst, alla tjejer är typ besatta med att träna här. Så kommer jag då, världens soffpotatis som älskar att äta onyttigt och hatar att träna, haha Tror jag är störst på gatan, till bredden iallafall.
Nu ska jag lägga mig och se på en film, Happy feet. Jag har sett början av den filmen typ 4 gånger men aldrig slutet, kanske att jag lyckas idag.

Take care byebye then.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0