090314

Lördag: Vaknade 9.30, så skönt att få sova tills man vaknar själv. Jag började min morgon som alla andra med att sätta mig vid datorn. Mamma och co ringde upp mig på skype, och dom hade glada nyheter minsann! Dom har bokat flygbiljetter, yay dom kommer och hälsar på mig:) Ska bli så kul att se dom, det är inte förens i oktober men då har jag något att se fram emot! Jag var med Maya på Target, hon har fått flytta in i sitt rum nu så hon behövde lite saker dit. Sen blev det ju såklart en fika på Starbucks, köpte en chokladkaka med sockerglasyr mums!
Jag började jobba klockan 15,00. Vädret har varit underbart idag, riktigt vårigt. Så vi var ute på gården och lekte tills klockan blev 16.30, då kom B syster J och hennes 2 barn M och G. Då gick vi in och jag gjorde middag åt A. B och J åkte till stan, och jag började laga middag åt de större barnen. På menyn stod det potatisgratäng, kyckling och rostade grönsaker! Men det är inte det lättaste att laga mat och passa A samtidigt, han stannar ju inte där man sätter honom precis haha. Men jag måste säga att det gick bra ändå. När även de stora barnen var mätta, var det badtajm för A och sen blev det sängen för hans del. Jag städade köket åter en gång, och sen var det dax för chokladbolls bak. Det tyckte tjejerna var roligt:) Jag städade upp en gång till, sen blev det film och äta chokladbollar, dom blev jätte goda btw!
Det tyckte barnen med. Vi såg på filmen Matilda, tycker den är riktigt bra!  Efter det sa jag god natt till tjejerna och gick ner till mitt rum! Usch då fick jag höra om den hemska olyckan på E18, är så trött på att såna saker ska hända bra människor! Tänker och lider med familjen som har drabbats!

Take care byebye then

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0