Det är vår, som teskedgumman säger:)

Tisdag: Idag är det saint patrick´s day, det är tydligen något irländskt. Har inte så stor koll på vad det är, som ni säkert märker, men jag vet att man ska klä sig i grönt. Och vi åt till och med grön frukost, haha W och jag åt gröna bagels och T åt grön gröt. Som tur var påverkade inte färgen smaken:)
Jag har varit riktigt duktig idag har varit ute och promenerat 3 gånger och om jag lägger ihop dem så har jag gått ca 1 mil. Och vädret har varit helt underbart, solen har strålat och fåglarna har kvittrat, så där riktigt vårigt ni vet:)
Har tränat magen också 100 situps, tänkte jag skulle öka dem till 300/dag imorn vill se resultat snabbt!
Sen har jag inte gått och små ätit heller, men det är så svårt för alltid står det en skål med vindruvor eller något liknande på bordet. Men jag har hört att det är nåt av det värsta du kan göra, det ska vara bättre att äta vid fasta tidpunkter.
A har blivit förskyld också, näsan rinner så jaa. Men får hoppas han piggnar till under natten. Min dator har börjat krångla lite också, det är inte okej!! Får höra med B eller G om dom kan hjälpa mig. Nu ska jag göra lite fler situps, sen ska jag se på about a boy.

Take care byebye then.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0