GREASE

Torsdag: Började jobba 7.30 idag, orkade inte springa före jobbet idag heller, men jag gjorde iallafall 200 situps och 15 armhävningar. Sen tog jag och A en morgonpromenad. Var på biblioteket idag igen med A, vi var på musiklek. Så nu har jag massa engelska barnlåtar som går på repeat inne i huvudet, haha. Denna förmiddagen gick sååå sakta, konstigt eftersom vi var ute och åkte det brukar vi ju inte göra annars. Men till slut var det dax för A att sova middag, då lagade jag makaroner och morot till lunch, enkelt och gott! Sen hade jag rast i ett par timmar, hade tänkt mig ut att springa då men jag var så himla trött. Så jag tänkte att jag gör det efter jobbet istället, men då regnade det som bara den:/ Men jag har totalt gjort 1000 situps idag, så har ju bränt lite ändå:) Imorn får jag ta mig en riktigt lång springtur, hoppas bara att regnet försvinner! Har varit hos Maya ikväll och sett på GREASE, älskar den filmen! Och självklart matade hon mig med äppelpaj, men tog bara en pytteliten bit. Vi är inte bra för varandra, vi drar ner varandra i skiten haha. 
Sen måste jag faktiskt klaga lite på er, ni har varit väldigt dåliga på att kommentera, skärpning;) hehe
Nu får det bli sängen, så man kommer upp imorn,

Take care byebye then. 

Kommentarer
Postat av: karin porath

Hej Anna idag fredag snöar det som bara den hoppas du har det bra är du ledig till helgen skall du göra något kul.många kramar karin p puss puss.

2009-03-27 @ 11:22:52
URL: http://annakarolinanilsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Här skiner solen som bara den och ca 17 grader har vi:) Jag jobbbar imorn men på söndag är jag ledig.

Tror inte jag ska göra så mycket, sparar inför Florida!:) puss&kram

2009-03-27 @ 19:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0