Hemlängtan

Måndag: usch idag har inte varit en bra dag, har haft hemlängtan och skit. Fattar inte varför jag har det nu, åker liksom till Florida på torsdag. Menmen det går nog över! Innan jag började jobba var jag ute och sprang i 30 minuter och gjorde 400 situps. Och vet ni vad idag har jag inte ätit en endaste kaka:) Har varit väldigt sugen flera gånger dock, men har lyckats stoppa mig själv. Det är ju ett framsteg, hoppas jag fortsätter så. Var på biblioteket förut med W och A, då såg jag att dom hade träningsfilmer man kunde låna så jag tog första bästa. Men när jag kom fram till disken och skulle registrera mina filmer etc såg jag att det var en träningsfilm för gravida, pinsamt haha. 
A har blivit sjuk igen näsan rinner och lite feber har han, stakarn hoppas han blir bättre innan semestern.
Käkade jätte goda potatisar till middag idag, som jag lagade faktiskt, oj vad jag skröt nu men whatever haha. Ugnstekte dem med vitlök, mycket enkelt och mycket gott! Hmm tror inte det har hänt något mer idag.....
Nu ska jag lägga mig och se på film sen blir det till att sova! Godnatt.

Take care byebye then.

Kommentarer
Postat av: Karin Karlsson

Det är klart att det går över men det kommer säkert att var så till och från. Kul det där me filmen , du kanske ska kolla lite extra vad du lånar för nått...hahaha :O)

Ni kommer säkert att få det jättekul i florida , det är jättefint där och mycket kul att hitta på...



Sköt om dej & Ha det så bra!

Kram

Karin

2009-03-31 @ 18:42:17
URL: http://annakarolinanilsson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Usch då, hemlängtan nu när du ska ut på stora äventyr. Vem vet det kanske är lite resfeber du har. ;0). Saknad och längtan kommer när man minst anar det. Vissa dagar känns det som om du bara är i Karlstad och shoppar eller så och andra känns det som om det är evigheters evigheter tills vi ses. Skönt att resan är bokad så man vet att det blir av, den ser jag verkligen fram emot :0). Va rädd om dig och ha det riktigt kul i Florida. Kram mamma

2009-03-31 @ 20:10:22
URL: http://annakarolinanilsson.blogg.se/
Postat av: Lisa

Haha- bra filmval tjejen;)

2009-03-31 @ 20:47:22
URL: http://lisaholby.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja på orientation sa dom att detta året kommer vara som en berg-och dalbana, det stämmer verkligen på mig, hihi. Och jag ska vara mer observant nästa gång jag lånar filmer, haha.

Men vet du mamma jag är hemma nästan varje natt, så ibland när jag vaknar tror jag verkligen att jag är hemma. Känns som allt detta med USA bara är en dröm, det är lite jobbigt faktiskt. Ha det bra allesammans kram

2009-04-01 @ 03:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0