Playdate

Fredag: Idag hade jag sovmorgon, började inte förens 9.00 skönt. Men har vant mig vid att gå upp tidigt så vaknade själv 7.30. Det var ingen skola idag för tjejerna, lärarna hade möte eller nåt sånt. Så det var en stor playdate inbokad hos en utav B vänner. Tro det var 8 barn där, jag gick efter A hela tiden så hade inte så stor koll på dem andra barna. Tur att det var 2 andra nannys där, haha. Den ena var norsk, men jag glömde det hela tiden så jag snakka engelska med henne och hon svara på norska och jag kom på mig, pinsamt, Okej om det hade hänt en gång, men gjorde det varje gång jag sa något till henne, haha. Hade en kort dag idag, slutade 14.00 och har inte gjort så mycket. Försökte mig ut att springa, men det gick inge vidare fötterna försvann. Har kanske överansträngt dem? och sen behöver jag ett par riktiga springskor, då kommer det nog bli super:) Så det fick bli en 50 minuters promenad i rask takt, bättre än inget tänkte jag.
Har såklart gjort mina 1000 situps, men har fuskat med dieten så det går nog jämt ut, haha.
G tog med sig tjejerna ut på bio ikväll, så jag och B tittade på film här hemma i soffan istället. Det var kul att hon ville titta med mig, mycket roligare att ha sällskap! Nu ska jag vika tvätt, sen ska jag ta natten.

Take care byebye then.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt för dig med vuxensällskap en kväll. Om du går på shopping i Florida tycker jag att du ska köpa dig ett par riktigt bra joggingskor, du ska få se va kul det kommer att bli att springa sen. För dig är det nog lättare att förstå engelska än norska skulle jag tro. Har du börjat drömma på engelska ännu? Kram mamma

2009-03-29 @ 15:08:34
URL: http://annakarolinanilsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

hur årkar du 1000 situps!?

vem är älst av tessa & willa?

ni har redan stält om klockan va?

kramar Emelie & Co

2009-03-29 @ 16:02:15
Postat av: Emelie

hur årkar du 1000 situps!?

vem är älst av tessa & willa?

ni har redan stält om klockan va?

kramar Emelie & Co

2009-03-29 @ 16:03:24
Postat av: Anna

Ja mamma tror jag faktiskt jag ska införskaffa mig det:) Ja ibland gör jag det, inatt drömde jag att familjen ville byta ut mig. Men som tur var så var det bara en dröm, haha.



Ja du Emelie tror det är den amerikanska luften, haha nej då. Men jag gör 200 åt gång 5 gånger om dagen då blir det inte lika jobbigt:)

Willa är 10år och Tessa blir 9år, dom är nästan som tvillingar. Japp det gjorde vi för 3 veckors sen tror jag.



Puss&kram på er!

2009-03-29 @ 21:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0