The Bronx

Fredag: Imorse när jag vaknade fick jag en chock det snöade. Men som tur var avtog det och solen tittade fram:)
Var på tjejernas skola för första gången idag, oj va stor den var typ som högstadiet i Årjäng. Och det är liksom bara lågstadiet. Anledningen till varför jag var där var att W var med i en musikal, ååh hon var så duktig:) A var också med och tittade på storasyster, han sköte sig yperligt! Har inte hunnit med någon promenad idag, men situps har jag gjort iallafall. Sen tror jag att jag ska lägga till lite armhävningar. Pratade med mamma, Karin och farmor förut också, alltid lika kul att höra från folk hemifrån.
Idag har det varit B födelsedag, så vi har varit ute och ätit middag. Vi åkte till Bronx, vilket sägs vara en utav de farliga delarna utav New York, men jag kan inte säga att det kändes farligare än 50st. Iallafall så gick vi på en fin Italiensk restaurang, jag beställde kyckling med potatis och champinjoner, det var riktigt gott. Sen gick vi till bageri, MMMMMMM gud vad mycket bakelser och kakor det fanns. Det tog mig ca 15 minuter att kunna välja, det blev tillslut cheesecake med choklad moouse. Hade tagit en laktostablett ,så jag passade på att gotta mig rejält. Den var jätte god men väldigt mäktig, trodde jag skulle spräcka på vägen hem, haha. Lyckades hitta småförpackningar med nutella också, så köpte det till mig och tjejerna. Dem får vi gotta oss med imorn!
B blev jätte glad för presenten hon fick av mig, alltid kul att ge när det blir lyckat:)
Sen fick jag ett presentkort på Starbucks utav B, för att jag gör ett bra jobb hon är så gullig.
Jag är så glad att dom är nöjda med mig:)

Take care byebye then.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0