White Plains

Lördag: Mmm idag hade jag sovmorgon, men gick ändå upp vid 9.30 och gjorde situps. Jag ökade dem till 150/gång.
När det kommer nya aupairer i området får vi ett mail att vi ska kontakta dem och ta med dem på en fika eller något liknande. Så jag kände imorse att jag får väl vara snäll och göra det då. Så jag ringde upp en tjej för att höra om hon ville med till Starbucks, men shit asså hon fatta ju inte engelska. Hon berätta för mig typ 5 gånger att hon käkade frukost, jag bara mmmm jag har förståt att du äter frukost, blev lite smått irriterad. Men tillslut kunde hon förklara att hon skulle till ett köpcenter med värdfamiljem och inte kunde bli med och fika, jag bara yes. Men nu håller hon på att skicka massa mail om att vi ska träffas och grejer, det var sista gången jag var så snäll, haha.
Har varit i White Plains med B och W idag, vi var på det exclusiva shoppingcentret där jag köpte datorn.
Jag shoppade ingeting, sparar till Florida. Men det är ändå väldigt kul att bara gå där och drömma sig bort bland alla Dior väskor och prada skor. När vi kom tillbaka till Chappaqua hoppade jag och W av nere i stan och tog oss en promenad hem, det var otroligt skönt förutom att jag hade höga klackar. Men vill man vara fin får man lida pin.
Jag tog mig en fika på Starbucks också, första på hela veckan *STOLT*, haha.
Började jobba klockan 18.00, så jag lekte med A en timme sen var det läggdax för han. Tjejerna var inte hemma så när A sov lagade jag middag till mig själv, och Mmm va gott det blev, haha. W kom hem vid 21.00, så då fixade jag lite kvällsmat åt henne och sen slängde jag även henne i säng. Nu sitter jag på mitt rum och fundrar på att se på Mary Poppins innan även jag tar natten.  Och just det jag fick paket idag av Veronica med familj, tack så jätte mycket det var precis vad jag behövde:)



Take care byebye then.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0