Byebye money.

Lördag: Idag var jag på 65 årskalas för Brendas mamma. De var faktiskt roligt. Alla släktingar är så trevliga.
Hon hade sitt kalas på en restaurang.Maten var jätte god, fick pasta,kyckling,klyftpotatis och ärter. Jag har lärt mig äta massa grönsaker, så duktig så. Sen var det efterrätt, som jag inte kunde äta för det var mjölk i den, Men den såg sjukt god ut, dreglade nästan. haha
När vi kom hem blev det en film för mig. Sen vid 21.00 åkte jag till Maya, vi tittade på Tv och pratade. Hon gjorde sig iordning inför våran kväll i Mt Kisco. Vid 23.00 drog vi iväg till en bar. Var ett ganska tråkigt ställe men kul att komma ut lite. Och jag har kommit fram till att amerikanare är konstiga eller vissa är iallafall.
Blev en sen kväll var hemma halv 4.



Söndag:
Idag har jag varit ledig, sov till 11.30 skönt. Hoppade in i duschen direkt, hade gårdagens smink så jag kände mig så där lagom fräsch. Sen sätte jag mig framför datorn och kollade vart det fanns Sony affärer. Hittade en i White plains, och jag hade jätte tur Brenda skulle dit ändå så jag fick åka med:) Så ni sitter jag här och bloggar med min super fina nya dator från sony vaio:D Men den var dyr, så jag hoppas att den är lika bra som den verkar. Nu får det bli att hålla hårt i de få pengarna som jag har kvar, måste ju spara inför Florida:) Sen kommer ju Lisa och hennes kompisar till helgen och då ska vi ju såklart till New York City. Tur att man får lön varje vecka!
Har fixat skype nu också, gud va skönt att kunna ringa folk.
Men nu får det nog bli en film, funderar på, little miss sunshine. Har hört att det ska va en bra film. Och jag har sovmorgon imorn, börjar inte förens 11.00 skönt!

Take care byebye then!

Kommentarer
Postat av: Karin Karlsson

Har äntligen lagt upp mej så jag kan kommentera nu ! Det är jättekul att läsa din blogg. ! :O)

Idag har det kommit över 15cm snö igen! Det är mindre kul för liten Karin :O(

Nu måste jag nog gå & kolla falukorven i spisen ! Kram Kram & vi hörs / Karin

2009-03-02 @ 17:18:29
URL: http://annakarolinanilsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Nej men va kul att du tycker de:)

Fortsätt att kommentera för det tycker jag är roligt att läsa:)kram

2009-03-03 @ 01:39:08
Postat av: Karin Karlsson

Det ska jag göra , jag lovar ! :O) KRAM

2009-03-03 @ 16:58:24
URL: http://annakarolinanilsson.blogg.se/
Postat av: Karin Karlsson

Det ska jag göra , jag lovar ! :O) KRAM

2009-03-03 @ 16:59:08
URL: http://annakarolinanilsson.blogg.se/
Postat av: karin porath

hej gumman jag läser din blogg varje dag hoppas du har det bra du verkar ha det lyxit nuär jag på dagis men skall snart gå hem många kramar från faster karin

2009-03-04 @ 14:45:54
URL: http://annakarolinanilsson.blogg.se/
Postat av: Anna

HejKP, va kul att det är några som läser:)

Ja men det är jätte bra. Men jag saknar dig förstås!

Kramkram Anna

2009-03-04 @ 17:08:56
Postat av: karin porath

hej anna nu är det fredag skall ha E och A i natt V,H,T,J,M_L skall på lars kristers i fengersfors ha en rolig helg kramar karin

2009-03-06 @ 11:15:10
URL: http://annakarolinanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0