Run bitch run

Måndag: Hade sovmorgon idag, men vaknade 8.30, rullade ner på golvet och gjorde 150 situps och 15 armhävningar. Sen hoppade jag i kläderna för att ta mig en morgon springtur:)
Vädret såg helt underbart skönt ut, men brrr det var kalllt ca 0 grader. Min kondis är ju inte den bästa så jag blev snabbt varm. Sprang/gick i ca 40 minuter, jag varvar spring med att gå, först springer jag så långt jag orkar sen går jag en bit och sen springer jag igen, ja ni fattar. När jag kom tillbaka till huset möte jag B i dörren, hon såg jätte förvånad ut haha hon visste inte ens att jag hade gått upp. Jag gick åter till mitt rum och gjorde 200 till situps, sen tyckte jag att jag förtjänade lite frukost. Sen tog jag en välbehövlig dusch, efter det var klockan 11.00 och jag började jobba.
Lekte med A i drygt en timme, sen var det dax för han att sova middag. Då fortsatte jag mitt lilla projekt i pysselskåpet, tog en hylla och några lådor sen tröttna jag på det. Så jag tvättade lite barnkläder. Då kände jag plötsligt ett otroligt sug efter en bagel, B hade varit iväg och köpt helt nybakta. Men jag tog ett äpple och tänkte det går nog över. Men det gjorde det ju såklart inte, så jag tänkte att okej jag tar en halv. Men ändå stoppade jag in en hel i brödrosten, vet inte om det var medvetet eller ej. Så då tänkte jag att jag kan ju inte slänga en halv bagels, den är alldeles för god. Haha jag kan verkligen inte hålla min diet! Sen efter fick jag lite dåligt samvete och gjorde 100 situps, då kändes det lite bättre.
A sov i 2.5 timme idag, skönt för han:) Men jag var lite utråkad hade inget att göra, så blev jätte glad när jag hörde att han var vaken. Fixade ett mellanmål åt han, sen tog vi oss en promenad i solen. 
Fick supergod middag idag, ugnsstekt kalkon, potatis och böner. Sen tog jag och tjejerna oss en liten efterrätt, nutella mumma!! Efter det slutade jag så jag gick till rummet och gjorde 200 situps och 15 armhävningar . Och nu sitter jag här och bloggar, men har inte tid med det mer för jag ska åka till Maya och se på film:)

Klockan är nu 00.45 och jag har kommit hem från min och Mayas filmkväll. Ååh gud vad kakor vi åt eller jag gjorde ialllafall, så nu har jag jätte ont i magen. Imorn ska jag återgå till min strikta diet, inga kakor förens på lördag!
Ska göra lite fler situps sen får det bli sängen!

Take care byebye then  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0