090309

Måndag: Hade sovmorgon idag och det var helt underbart, var ganska trött efter helgen i stan!
Tråkigt väder har vi dock, regnregnregn. Men det struntade jag och A i vi gick ut och gick iallafall, grannarna tror väl jag är tokig som tar ut han i så dåligt väder, haha. Men det finns ju inga dåliga väder bara dåliga kläder, brukar man ju säga haha. Var ledig 2 timmar mitt på dagen, dom spenderade jag med datorn, Tvn och så åkte jag ner till Starbucks och fikade i min ensamhet, skulle ju sluta med de! 
G och B äter bara linser denna veckan, eller så länge dom klarar. Ska tydligen rensa ur kroppen och så tappar man vikt, så jag får väl göra så innan jag kommer hem till Sverige, haha.
Jag och tjejerna åt pommes och hamburgare, det var jätte gott förutom att hamburgarna var helt rosa. Va ju inget fel på smaken, men jag gillar mitt kött genom stekt!
Lyckades hinna med att se 2 filmer idag också, Catwoman och Pleasantville.
Catwoman hade jag sett innnan, bra film i mitt tycke. Pleasntville hade jag inte sett innan, det var en jätte mysig film. Får nog ta och köpa den! Har bara köpt en film än så länge, men känner att mina hyllor är lite tomma, haha
Ååh jag fick ju räkning från sjukhuset idag också, 214dollar så jävla dyrt! Jag var liksom bara inne och fick en salva utskriven, känns väldigt surt att betala den! Men om jag skulle bli sjuk något mer under detta året, så är det gratis, min självrisk är 200dollar så jag får ju till och med tillbaka 14$, haha. Får tänka så istället, jag är ganska säker på att jag kommer bli sjuk brukar ju alltid ha halsfluss minst 1 gång per år.

 Take care byebye then.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0