Onsdag

Onsdag: Började jobba 7 idag, det är det tidigaste sen jag kom hit så har  varit skonad länge. Men det var faktiskt inte alls jobbigt att komma ur sängen! Gjorde mina situps men flyttade fram springturen till efter jobbet. A och jag följde tjejerna till bussen sen fick det bli en promenad på 45 minuter. Vi gick en annan väg en vanligt, måste säga att det var skönt med lite omväxling, tror vi var 2 som tyckte de, haha. Sen åkte A och jag till biblioteket, det var roligt för han att träffa lite andra barn. Efter det åkte vi till en mataffär och handlade lite. Sen var det dax för han att sova, förmiddagen bara sprang iväg! Medans han sov var jag riktigt lat, det enda jag gjorde var att tvätta och plocka lite leksaker. Den resterande tiden spenderade jag med datorn, fy på mig får man inte göra på arbetstid!
Men jag var så himla anti organisera leksakslådor, gaderober etc, så jag tänkte att det är bättre jag gör det en annan dag när jag känner för de! Vädret har varit helt underbart idag, ca 25 grader i solväggen. Och när jag hämtade tidningen imorse luktade det till och med vår/sommar. Ni vet när man var typ 7 år och sov i tält och så vakna man alltid astidigt dagen efter, så luktade det imorse, haha. Blev lite konstigt detta, menmen whatever.
Slutade vid 16.30 så då blev det på med träningskläderna och ut och springa i solen. Sprang/gick i ungefär 30 minuter, sen gjorde jag situps och armhävningar. Efter det kände jag att en dusch skulle passa otroligt bra. 
Men jag blev inte direkt pigg av den, så det enda jag har orkat gjort ikväll är ligga på sängen och sett på film.
Orkade inte ens äta middag, haha då är det illa med tanke på vilket matvark jag är.
Men ska tvinga mig  ner på golvet för 200 situps innan jag får ta kvällen.

Take care byebye then. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0