Nu ska det ske!

Onsdag: Idag har jag bytt ut min älskade bagels mot en tunn skiva mörkt bröd, men det är också gott. Men inte som bagels, jag förstår inte varför det som är onyttigt ska va så förbannat gott?! Men tänkte att jag ska ha en dag i veckan då jag kan unna mig bagels och starbucks, tror det får bli lördag, godisdag som när man var lte, haha. 
A är fortfarande förskyld och snorig, stackarn. Nu har W fått ont i halsen också, hoppas att jag klarar mig!
Vädret har varit undebart även idag!Men jag har inte vänt mig vid det än så jag klädde på A massa kläder, han frös inte iaf! Vi har tagit oss 2 promenader även idag, Ooh jag har blivit så duktigt så 300 situps har jag gjort:) Beach 2009 magen ska vara som en tvättbräda, haha Det säger jag varje vår, men kanske att det är dax att klara det, hihi:) Nytt land, så kanske en ny Anna som klarar målen jag sätter upp.
Ååh jag är så glad att jag hamnade i denna familjen, tänk att dom står ut mig världens crybaby, haha. Fast jag har blivit mycket bättre, idag var första gången jag gråt på jätte länge. Hade lite panik över att Florida är så snart och jag inte har hunnit slimat till mig, men mamma och B lugnade min oro.
Idag var det indiskt till middag, B är så duktig på att laga mat precis som min mamma är. Jag hade dött om vi åt färdig rätter och sån skit! Nu ska jag lägga mig att se på film för ovanlighetensskull, haha:)

Take care byebye then.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0