Update

Söndag: Idag har det varit en jobbig dag! Usch. det är så hemskt med olyckan hemma och jag tycker så synd om alla nära och kära, speciellt Lisa som är helt själv.  Hennes familj har ju ändå varandra.
Har varit kalas här idag för B,J och G, så B&J´s mamma kom med mat och tårta.
Vi fick pastasallad och citronkyckling, det var riktigt gott. Sen hade hon 2 tårtor, en glasstårta och en mocca chokladtårta, mums. Kakmonstret Anna kilade in på sitt rum och hämtade lactrase, jag kunde ju inte gå miste om tårta liksom.
Hade en riktigt slappdag så hände inte så mycket mer än att jag pratade på skype med lite folk hemifrån.
Innan jag somnade tittade jag på Enchanted (förtrollad), jag får happy feelings av den filmen. Kändes som jag behövde lite hjälp med det då.

Måndag: Hade sovmorgon till 11.00, superskönt! Inte mycket som har hänt idag heller, har varit ute och gått med A. Lekt med han på baksidan och sen lekt inomhus.
Jag tittade mig i spegeln idag, och jag kände inte igen mig. Fick typ panikångest och började hyperventilera och tårana sprutade. Så nu har jag börjat ett nytt liv, som består av träning och mycket mindre portioner mat. Och inga KAKOR!! Kan möjligtvis gå med på att jag får fika en gång i veckan. Annars kommer det nog inte funka i längden.
Men det är så himla svårt att äta små portioner, för B lagar så jätte god mat jämt. Idag var det megaräkor som hon lagade till i ungen med vitlök, pasta och bönor, och det var så gott! Men jag har tagit bort kvällsmaten, så nu sitter jag här och längtar till frukosten, haha. Nej nu ska jag ta och ringa Lisa och sen får det bli sängen, ska upp tidigt imorn.

Take care byebye then.

Kommentarer
Postat av: Karin Karlsson

Hej Dördi!

Om du skulle ha gått upp några gram så kommer de försvinna lika snabbt som de kom i så fall. Jag tycker om dej som du är vilket som och det är jag övertygad om att det är flera som gör.

Idag har jag varit i Arboga hos en leverantör , det var jätteinstressant att se deras produktion och träffa folken som man pratar i med i telefonen ofta.

Nu ska jag gå och titta på bygglov, ett mycket bra program en som ä rolig o en som ä snygg ...nästan som ett kinderägg...hehe ;O) Kram på dej & Sköt om dej

2009-03-17 @ 20:13:03
URL: http://annakarolinanilsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Om det hade varit gram hade jag struntat i det, men vi snackar kilo. Sen tvivlar jag inte på att ni gillar mig ändå, men det är ju bra om jag tycker om mig själv också.

Nämen vad trevligt:) Va det som ett "studiebesök" eller? Jamen bygglov har ju allt, haha;)

Kramkram

2009-03-18 @ 02:53:03
Postat av: Karin Karlsson

Javisst ska man trivas själv , det håller jag med om. Ja det var verkligen jättekul att få se en fabrik som hade liknade produktion som våran. Imorrn KL 06.00 bär det iväg till Finspång på kundbesök ,,,dom sliter lite på med den här veckan ...hehe men det är bara kul ändå ! :O)

Jag trivs så himla bra med mina arbetskamrater de är hur goa som helst & riktiga vänner :O)

Ikväll ska jag bara lata mej & kolla på TV , det är " Halv åtta hos mej" sen "arga snickaren! å sen Leila lagar mat....oj oj sancka om soffpotatis,, ;O)

Kram på dej "Smöla"

2009-03-18 @ 18:47:51
URL: http://annakarolinanilsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Nämen oj vad du får åka runt då:) Det är så skönt när man trivs med sina arbetskamrater, är ju roligt att komma till jobbet då! Ååh halv åtta hos mig är ju så roligt, du får skratta lite åt mig med:)

Kramkram

2009-03-19 @ 02:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0