Niagarafallen!

Tisdag: Började halv 2 idag, så hade sovmorgon även idag:) Men jag vaknade kvart i 8 och kände för att träna, så jag hoppade ner på golvet och gjorde situps och armhävningar. Sen ut i kylan på en springtur, orkade faktiskt springa lite längre idag än igår, hehe. När jag kom in igen gjorde jag lite fler situps och armhävningar. Sen var det dax för frukost och dusch. Efter det tog jag mig en tur till target, shoppade kakor och påskpresent. Har ju kakförbud, men jag håller på att bygga upp ett förråd av kakor och godis, ifall det skulle bli kris haha. Sen är det ju alltid trevligt att ha något att bjuda på om jag får gäster. Jag köpte "mellanmålskakor" också, det är bara 90 kalorier i dom dessutom är dom supergoda.
Sen har jag köpt bakade chips, jätte goda är även dom (jag intalar mig att de är nyttiga, haha). Men dom måste ju vara nyttigare än vanliga chips? jag menar dom har ju inte badat i olja iallafall.
När jag började jobba sov A middag, vilket var jätte bra för jag lyckades få tjejernas kläder in i gaderoberna.
Skönt att ha det gjort! När han vaknade gav jag han ett mellanmål, sen blev det ut solen på en promenad. Och vi hittade blommor, Aaaahh då kände jag att det verkligen var vår:) Hämtade tjejerna vid bussen, sen lekte vi inne resten av dagen.
Jag har anmält mig till en kurs idag också, och den ger mig 4.5 credits:)( Måste ha 6 credits innan jag åker hem till Sverige igen). Det är iallafall en kurs som handlar om Niagara fallen, och det ingår 3 klassrumslektioner a´ 6 timmar/gång sen får vi även åka upp till Canada och titta på dem:) Kan inte fatta att jag har anmält mig till en kurs där jag inte känner någon, skulle jag aldrig ha vågat hemma i Sverige.

Har varit och fikat med en tjej från Brasilien idag, herregud hon kunde ju inte snacka engelska. Hon satt med en ordbok och slog upp typ varannat ord, haha. Fattar inte hur hon kommuniserar med barnen. Menmen hoppas verkligen inte hon ringer eller mailar mig igen, vi hade liksom INGET gemensamt!
Nej nu måste jag hoppa i säng, har en lång dag framför mig imorn.

Take care byebye then.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0