Loser!

Torsdag: Vaknade av väckarklockan 6.30, då la jag mig på golvet och gjorde 100 situps, puh blev helt snurrig i huvudet!
Sen fixade jag håret och sminkade mig. Åt en snabb frukost, sen var det dax att börja jobba. Jag och A följde T till bussen, sen fick det bli en morgonpromenad. Vi passade på att gunga också när vi ändå hade utekläder på oss, men det blev inte länge för det började regna:/ Vart tog det fina vårvädret vägen? Hoppas att det är tillbaka imorn:)
Jag gick av mitt första pass 11.30, då åkte jag till mataffären och köpte Wasa knäckebröd och skinka, mums:)
Jag tycker att det är ett nyttigt mellanmål, om man jämför med starbucks som det brukade vara. Sen var det dax för 100 situps till, fundrar på att öka till 400 om dagen. Som sagt så vill jag se resultat fort!
Efter det ringde Lisa, och vi bestämde oss för att åka till Hawaii på semester. Gud det ska bli kul, jag har alltid drömt om att åka dit:) Får se till att boka biljetterna, så det inte rinner ut i sanden. 
Jag började se på filmen Hairspary, haha John Travlota är ju för rolig i den filmen. Får se klart på den imorn tänkte jag!
Vid 20.00 åkte jag till Maya för att se på film, Big fish (En av mina favorit filmer, om du inte har sett den så borde du det).
Jag tog med mig ett äpple, för det finns alltid mycket godsaker i det huset så tänkte att om jag har med mig en frukt kan jag nog klara att motstå sötsakerna, Trodde jag ja! Dom hade en tårta som var i 4 olika choklader, Mmmm jo men jag kan ta en liten bit hörde jag mig själv säga, Haha godisförbud var det ja. Men som sagt så gör jag ju 300 situps varje dag och tar ju minst en promenad, så jag kanske var värd den biten.
 När jag kom hem ringde jag Lisa, och vi pratade om ingenting som vanligt haha.
Nej nu får det bli sängen, är ju en dag imorn också:)

Take care byebye then

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0