Änglar och Demoner

Lördag: Hade en helt fantastiskt sovmorgon, vaknade inte förens 11.30. Jag var fortfarande mätt efter gårdagens megamiddag, så struntade i frukost. Satte mig vid datorn och pratade med Amanda, vi bestämde oss för att göra ett nytt försök med bio. Så jag gjorde mig snabbt iordning och åkte och hämtade Amanda, vi skulle till Hawthorne. Jag hade tagit med mig GPSn och skrivit in adressen, men den ville inte funka. Så vi bestämde oss för att ta en chansning på att vi kunde hitta ditt utan gps. Och vet ni vad, vi lyckades:) Även om det såg mörkt ut där ett tag, haha. Filmen var riktigt bra, men komplicerad så jag känner att jag behöver se den en gång till för att få alla detaljer! Efter filmen åkte vi till Starbucks och tog en fika, bestämde också att på måndag börjar vi vårat nyttiga liv igen. När jag kom hem satte jag mig vid datorn och grejade som vanligt. Började jobba vid 18.00, så hade en timma med A innan det var läggdax. När han var i säng, fixade jag middag åt tjejerna, eller jag stekte kyckling allt annat hade B fixat. Vilket var väldigt skönt att hon hade gjort, kände inte alls för att laga mat. Sen tittade vi på Legally Blonde, och hade det rikitgt mysigt:) Efter det slängde jag dem i säng, och gick ner för att bestämma outfit inför imorn. Måste alltid göra det kvällen innan när jag har en tid att passa på morgonen, jag har en ovana att vara väldigt seg på morgonen. Nu ska jag lägga mig och läsa lite skvaller.
Btw se till att titta på Filip&Fredrik imorn nu;)

Take care byebye then.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0