Bio

Torsdag: Började vid halv åtta imorse, usch det var inte kul alls. Men det vara bara till att sätta på sig ett falskt smile och sätta igång. Men torsdags förmiddagarna är sååå dryga, städerskerna kommer och städar hela huset. Då känner jag mig så ivägen hela tiden, jag brukar försöka åka iväg med A. Men idag har det ju regnat och åter regnat, så vi var bara ivägen hela morgonen, haha. Var ledig mellan 11.30 och 15.30, då åkte jag till Mt kisco och solade. Sen satt jag med datorn och så tog jag en välbehövlig nap. Jobbade till 19.00 som vanligt, efter det pratade jag med Maya och vi bestämde oss för att åka på bio. Såg The Soloist, inte den bästa film jag sett och kommer antagligen inte se den igen. Men sällskapet var ju trevligt och sen är det alltid kul att komma ut. Blev väldigt kortfattat idag, men jag känner att jag behöver komma i säng nu.

Take care byebye then.


Kommentarer
Postat av: anna

hej Anna



Varför var inte filmen bra kram Anna?

2009-05-15 @ 22:12:43
Postat av: Anna

Hej gumman!

Hmm den var ganska tråkig, handlade om en konstig kille som gick runt och spelade fiol.

Kramkram

2009-05-16 @ 07:42:39
Postat av: anna

jag såg dig inte på Filip och Fredrik i går å vad jag saknar dig många kramar och pussar från anna

2009-05-18 @ 17:00:15
Postat av: Anna

Vi satt näst längst fram så det vara bara våra ryggar som kom med i bild lite då och då. Jag saknar dig med älsklingen min! Men du kommer ju och hälsar på mig om 5 månader, tror det kommer gå jättefort. Du vet snart har du sommarlov, och de brukar ju springa iväg:)Puss&Kram

2009-05-18 @ 18:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0