Chicken Fajitas.

Onsdag: Började jobba vid åtta imorse, A var fortfarande sliten. Men febern har iallafall gått ner, men så har också aptiten. Kanske att halsen är lite irriterad ändå. Idag hade han en gymnastik klass men vi struntade i den, åkte till parken istället. Tror att han bara skulle ha klängt på mig om vi hade åkt dit, i parken vet jag att han använder sina egna ben. Och det tycker min rygg om! När jag fick min rast åkte Trine och jag till Mt kisco och solade. Det var faktiskt billigt, betalade 50 dollar och då får jag sola varje dag om jag vill i en hel månad. Perfekt, kommer ju hinna få grunden innan sommaren och florida.:) Fick asgod chicken fajitas till middag, mexico säger jag bara. Efter middan gick jag ut på baksidan och spelade fotboll med tjejerna, puh det var jobbigt men kul. Senare kom Trine över och vi tittade på sjätte sinnet, och det var en mycket bra film tycker jag! Nu är jag otroligt trött och ska slänga mig själv i säng.

Take care byebye then.


Kommentarer
Postat av: Lilla

Hejsan!!



Låter verkligen som att du har väldans kul:O)...Tänkte på tjejkvällen, Ja så va det de här med mexicomat...måste nog äta de när vi hälsar på dig, blir alltid väldigt sugen när du skriver om de...Har du inte tänkt på att de kanske är du som har lärt A att leka så bra;)...Sjätte sinnet förstår jag inte är en Lillafilm men den andra ni såg kanske? Har ju fortfarande inte sett shopaholics än...hm de är nåt som håller mig ifrån den haha....Ha de jättebra KRAMKRAM

2009-05-14 @ 18:35:03
Postat av: Anna

Ja det blev lyckat:) Det kan vi absolut göra!

Jo men den andra filmen tror jag att du gillar, den är lättsam och rolig. kram

2009-05-15 @ 06:30:16
Postat av: anna

hej vad gör du kram Anna? idag har jag varit på skolan det var ganska roligt men det är ju knappt roligt någon gång på skollan men nu har jag kommit hem och sitter nu vid datorn och skriver på din blogg saknar dig jätte mycket kram Anna

2009-05-18 @ 14:55:49
Postat av: anna

jag vill att du kommer hem nu för jag saknar dig kram anna

2009-05-18 @ 15:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0