Fantastiskt väder.

Torsdag: Idag vaknade jag till underbart väder, solen sken som bara den:) Jag hoppade i en klänning och tog med mig A till en park i mt kisco. Anna kom också dit med sina barn, men A och jag kunde inte stanna så länge. A skulle på musiklek med B, men lite fick dom leka ihop:) Har varit på lunch idag med Amanda, Carine, Caroline och Hanna, det var gott och trevligt. Men jag var tidsoptimist och kom hem försent, och idag hade B ett möte. Himla typiskt att jag ska lyckas bli sen när hon har något, är ju faktiskt i stort sett alltid i tid. A och jag försökte oss på att leka ute, men jag fick panik så SJUKT mycket insekter som flyger runt huvudet. En sån där stor fet fjärilslarv ramlade ner från ett träd och på mig, jag fick ett spel hoppade runt och skrek. A skrattade som bara den, haha efter det sa jag hejdå till utomhus vistelsen! B och G är ute på middag ikväll, så barna och jag har varit för oss själva. Vi åt middag, efter det gjorde tjejerna läxor och jag fixade iordning i köket. Nu sover dom allihopa och jag väntar på att Maya ska komma över, ska nog se på film och jag funderar starkt på att föreslå Smala Sussie. God i love that movie!

Take care byebye then.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0