Im in love with mexico!

Tisdag: Jag fick en sovmorgon idag igen, började 9.30 skönt! Men hade ett sånt där halvdant humör, lite små grinig helt enkelt. Tror det beror på det otroligt tråkiga vädret, regnade hela dagen idag igen. Så förmiddagen var inte allt för kul för A och mig. Var väldigt skönt när tiden för hans nap var inne, kände att jag behövde vara lite för mig själv. Så under hans 2,5 timma nap, tog jag det väldigt lugnt enda jag gjorde var att städa ett skåp. Men jag ville vara pigg och glad när han vaknade, och det var jag:) Denna dagen har varken A eller jag varit utanför huset, så det finns inte så mycket att skriva om. Men vi håller tummarna för sol imorn, internetvädret sa att det skulle bli soligt så får väl tro på de. Vi åt världens godaste fajitas idag, mmm jag älskar mexican food! Imorn jobbar jag 10 timmar i steck så nu ska jag lägga mig se en film och sen somna tidigt!

Take care byebye then.

Kommentarer
Postat av: Lilla

Hej!!



Gott med sovmorgon, de är ju aldrig nöe fel...Ibland tror jag man måste va lite grinig och tvär annars skulle man ju inte veta hur de känns när man är riktigt gla och go;) de hör nog liksom till och de viktigaste av allt är ju att de blir borta lika fort... Mexico mat är nog inga fel heller, en annan äter ju bara tacos och åter igen tacos...men vi kanske kan äta nåt mer mexicanskt när vi hälsar på dig:O) Ska iväg och jobba vi har ett 5 timmar långt personalmöte, inte så kul men nödvändigt tror jag, mitt humör är inte på topp de heller trots att vädret är ok, men jag är helt tät av pollenallergi kan knappt prata eller andas men de brukar gå över ganska fort och de är ju bra...Hoppas ni har vårväder idag då:O)KRAMISAR

2009-05-06 @ 10:13:17
Postat av: Karin porath

Hej har läs din blogg kul att du får reskompis till kanada då måste du ta kort så vi fattar vart du är vi som åker mellan åmål,sillerud hoppas du har bra väder idag här är det blåsig och mulet många kramar faster

2009-05-06 @ 10:46:52
Postat av: Anna

Precis ibland får man vara lite småsur, bara det inte händer för ofta! Ja det kan vi göra, då får jag leta upp en sådan restaurang! Usch pollen är inte roligt alls, varesej man är allergisk eller ej!

Ja det kändes skönt att det var en till svenska med!

Jajamen jag ska leka paprazzi:)

Kramkram

2009-05-07 @ 04:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0