Kärt återbesök.

Måndag: Så var det en ny vecka igen, veckorna springer iväg och det tycker jag är bra. Började inte förens 11.00 idag, vilket var skönt kom ju hem sent igår. Jag började med att mata A, efter det var det dax att sova middag. Då grejade jag som vanligt med tvätten och plocka leksaker. A tog sig en superlång nap, tror faktiskt det var rekord. Han sov i drygt 3 timmar, men jag tror han behövde det efter helgen. För när han vaknade var han glad som en sol:) Medans han åt sitt mellanmål, pratade vi med min mamma. Det tyckte han var kul, han kan till och  med säga Laila. Under eftermiddagen var vi ute på tomten och lekte, och sen var det dax för det dagliga badet. Efter det slutade jag, då gjorde jag mig iordning inför middag på The Cheesecake Factory. Amanda har varit här i 6 månader, och det var vi ju tvungna att fria:) Var underbart god mat, jag åt något mexikanskt för ovanlighetens skull haha. Till efterrätt beställde vi allihopa brownies med glass och grädde, det var också väldigt gott. Men jag är nog mer förtjust i cheesecake, fast då vet jag ju det tills nästa gång:) Alltid kul att prova på något nytt! Men nu får jag hoppa i säng för imorn är det ingen sovmorgon minsann.

Take care byebye then.

Kommentarer
Postat av: Lilla

Hej!!



Vem friade ni till;O)...Jag kollade lite bilder från söndaspartyt...Herregud vad du blivit vacker, i och för sig har du alltid varit det, men du blir ju bara vackrare för var dag...Ser ut som du trivs väldigt bra nu!?...Jag är en stolt faster som tycker du gör dig hur bra som helst där borta, saknar dig förståss men nu närmar sig resan, sommaren kommer nog bara att blåsa förbi för oss alla...ska försöka att ta de lugnt och stressa ner så jag har mycket ork och framförallt pengar så jag kan gotta mig riktigt med dig over there...ska träna lite språk också haha... vi ska ju planera på fredag och de kändes hur bra som helst, tror de kommer bli en HÄRLIG resa... Love You....

2009-05-19 @ 11:17:37
Postat av: Anna

Nämen tycker du? Tack nu blev jag glad:) Jo men jag trivs prima numera. Ja gotta oss det ska vi verkligen göra:) Ja mamma sa det och jag kan nog också vara med, i slutet iallafall. Love you 2.

2009-05-20 @ 05:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0