Nu var det bokat:)

Fredag: Började jobba 9.00 idag, och även denna morgonen vaknade jag innan alarmet skönt. Och vet ni vad solen sken till och med, jippie!!! Så A och jag spenderade hela morgonen ute, först här hemma på baksidan och sen tog vi oss en sväng till parken. Efter det var det dax för A att äta lunch och sen sova middag. Då slutade jag eller jag hade rast i några timmar. Under min lediga tid pratade jag med Olivia och Glenn, det var jättekul så himla längesen sist! Jag var också ner till biblioteket och banken en sväng. Sen pratade jag med Frida på msn, var också väldigt roligt!
När jag började igen var tiden inne för A att äta middag, så jag slängde ihop nåt vi hade i kylen. Efter det badade han en snabbis och sen åt han lite mer middag när tjejerna och jag åt. När jag diskade busade A med sina systrar, det tycker han är kalaskul:) Sen slängde jag han i säng, då blev det filmtajm för tjejerna och mig. Vi såg på Legally BlondeS, (lägg märke till S:et) det har alltså kommit en tredje film. Kan inte påstå att den var speciellt bra, men tjejerna gillade den. Jag börjar väl bli för gammal, sen så var det ju inte samma skådespelare kan ha varit det med. När filmen var slut gick även tjejerna och la sig, dä satte jag mig och ugglade framför datorn. Ringde Lisa och vi fick äntligen hostelt bokat, bättre sent än aldrig:) Nu ska jag nog hoppa in i duschen, får ju sova några minuter längre imorn haha.

Take care byebye then.

Kommentarer
Postat av: lollo

jo men de filmen va ju faktiskt bra =D såg den förra veckan.. men de va ju synd att inte rease va mä ngt. Men de va verkligen en tonårs film hehe

2009-05-10 @ 16:08:04
Postat av: Anna

Skräll att du gillade den, haha. Ja hon är ju verkligen jättebra. Men som sagt tror den är mer för ungdomar, haha

2009-05-11 @ 04:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0