PluggAnna

Fredag: Idag hade jag ledig ändå tills 14.00, mycket skönt med sovmorgon! Blev en kvick promenad och lite situps under morgonkvisten. Sen åkte jag ner till Chappaqua och hade lunch med Sarah och hör och häpna jag såg en söt amerikanare haha. Han jobbade på cafét vi åt på så kommer nog bli flera besök där;) När jag började jobba sov A fortfarande så jag vandrade omkring och försökte komma på något som behövdes göra. Men kom inte på något så jag ringde till Tina. Och där var Emelie så jag pratade med dem en stund, det var kul! Under eftermiddagen gjorde vi inte så mycket, lekte lite ute och sen inne åt lite mat, ja det vanliga helt enkelt. Mina tjejer hade premiär för musikalen idag, så dom var lite extra spralliga. B och G var såklart där för att se dem, jag stannade hemma med A. Men ska och se på dem på söndag:) När A hade gått och lagt sig, värmde jag lite te och tänkte plugga. Men det hade jag ingen lust med så satt och skypade och grejade med annat. Men sen hände något konstigt jag kände för att göra läxan, funderade ett tag om jag började bli sjuk haha. När jag funderat klart på det satte jag igång och huxflux hade jag suttit i typ 2,5 timma och lyckades bli klar med hela skiten, SKÖNT! Så nu är jag lite stolt över mig själv, haha. Känns bra att slippa ljuga ihop någon historia om att jag hade maginfluensa och inte orkade göra läxan. Däremot tror jag att jag ska gå tidigare imorn, orkar inte sitta inomhus i 6 timmar när dom har lovat vackert väder. Menmen den tiden den sorgen, nu ska jag hoppa i säng.

Take care byebye then.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra att du tog tag i läxan, imorgon på kursen kan du känna dig helstolt :0)

Puss &kram

2009-05-31 @ 18:46:38
Postat av: Anna

Ja det var bra!:) Puss&Kram

2009-06-01 @ 04:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0