Så var man studerande igen!

Lördag: Idag har jag varit ledig från mitt jobb, istället har jag varit inne i NYC och studerat. Läser en kurs om Niagara fallen, mycket intressant eller inte. Men jag tog den kursen för att jag kommer få åka dit och se dom under en helg.
Under de 2 första timmarna berättade vi vad vi hade för favorit efterrätt, mycket dumt tycker jag för man blev ju jätte sugen på något sött. Sen tittade vi på en film, och svarade på några frågor. Och så gjorde vi en fejk reklam kampanj poster om en båttur i niagara fallen. Det var allt vi gjorde under 6 timmar, kan stå ut med det i 12 timmar till.
Lektionen slutade 16.00, då gick jag och några andra tjejer upp till SOHO. Strossade runt lite där, och jag hittade TOPSHOP:) Sen lämnade jag dom för att ta mig upp till 22st, skulle kolla in frisörsalongen jag ska till nästa helg.
Men jag virrade såklart bort mig totalt, så när jag väl satt på rätt subway hade jag slut på energi så jag åkte till Grand Central och tog första bästa tåget hem. Väl hemma hoppade jag in i duschen, man känner sig så himla lortig när man varit inne i stan! Sen åkte jag och hämtade Maya, vi åkte till Armonk och käkade asgod Kinamat. Efter det drog vi hem till henne och tittade på en jätte kul film, tror den hette superbad. Och nu sitter jag hemma och ska hoppa i säng, ska upp tidigt imorn och jobba.

Take care byebye then.

Kommentarer
Postat av: Lilla

Hej!!...



Låter som en ganska kul kurs i alla fall....och de bästa av allt...du får ju se dem i verkligen... spännande med ny frissa...kramkram

2009-05-03 @ 09:58:08
Postat av: Mamma

Kul att kursen kommit igång. Det måste va kul att göra nåt för egen del. Hallå där du får inte virra bort dig så där i storstan. Har för mig att du fick en karta över NY, va rädd om den ;0). Lycka till med kursen i fortsättningen och hoppas du träffar lite trevliga människor att resa till Niagarafallen tillsammans med. Kram kram

2009-05-03 @ 14:56:12
URL: http://annakarolinanilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hallå



Låter ju som att det är okay iallafall , det blir säkert roligare när Ni lär känna varandra åså oxå.

Här hemma är det operation grävning av blomsängar. Var på fest i fredags och fick me mej ofantligt mycke gamla sorters blommor Å nu måste de i marken igen till råga på allt...hehe ;O)

Lite kallt idag så vi eldar i spisen och de har lovat regn i eftermiddag.



Kram & Sköt om dej i storsta´n ;O)

Mvh

Karin

2009-05-03 @ 15:04:33
Postat av: Anna

Jora kursen är allt okej, än så länge. Ja ska bli riktigt kul att bli klippt av en kille:) Jamen jag hade ju kartan med mig, men jag är inte så bra på att läsa den. Men övning ger färdighet! Jaså har du varit ute och pallat blommor? haha regn och rusk här med, usch vart tog solen vägen?

Kramkram

2009-05-04 @ 04:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0