Söndagsparty med Filip&Fredrik

Söndag: Äntligen var den stora dagen här, vi skulle få se Filip och Fredrik in action:) Amanda och jag tog tåget in vid 10.45, förväntansfulla som bara den. Vi var inne i stan vid 12, så vi hade lite tid att strossa runt i affärer. Men idag blev det ingen shopping för min del. Vi hade bestämt möte med Anna, Trine och Cecilia utanför studion ca 13.15, men showen började ju inte förens 15.00. Så då fick vi sitta och vänta, vi blev bjudna på vin och lättsaltade chips, gott! Tillslut så kom dom och började släppa in, och vet ni vad vi fick sitta på andra raden.:) Då kan jag lova att vi var riktigt nöjda. Vi var också väldigt nervösa innan det började, det pirrade i magen hihi. Men oj vilken kul upplevelse det var, så himla kul att se hur det går till i verkligenheten. Jag har ju läst om hur det går till i 3 år, och nu fick jag äntligen se det in real life. Jag tror också att det är något jag skulle vilja syssla med i framtiden. Efter söndagspartyt gick vi och käkade hamburgare, sen skildes vi åt igen. Anna, Trine och Cecila vandrade downtown och Amanda och jag gick till time square för att gå på bio.
Idag blev det I love you man, riktigt rolig film  skrattade som bara den. När filmen var slut hoppade vi på subwayen till Grand Central och sedan tog vi tåget hem till Chappaqua. Nu ska jag gå och natta kudden, och hoppas på sol imorn.

Take care byebye then

Kommentarer
Postat av: tina :)

jag såg dej allt på tv....:)fast bara ryggen då men:)

kram kram

2009-05-18 @ 08:39:52
Postat av: Lilla

HEJSAN!!!



Jag såg dig också:) De va kul förstår jag...Jag har inte kollat på det så mycket bara nån glutt här och där, men de va ju jättebra...Såg på reklamen att Sandra B kommer med en ny film i juni här, går den snart hos dig?...Kramissssssssssss

2009-05-18 @ 11:21:41
Postat av: Anonym

Tjing på Dej!



Vi tror åxå att vi såg dej ,spanade som bara den men såg bara ryggen ...tyvärr men det var värt det ändå ! Vad roligt att Ni hade det Trevligt , när Ni var så förväntansfulla innan.

Philip & Fredrik är bra i ur & skur , egentligen tror inte att de är riktigt kloka,,,hehe men det är ju det som är det roliga ;O)



Kram på dej Dördi & Ha det så brs

// Karin & Mogge

2009-05-18 @ 16:55:05
Postat av: Anna

Va roligt:) Jag såg också reklam för den filmen igår, vet dock inte när den kommer på bio. Men det borde ju vara snart. Javisst är dom härliga, Fredrik är dessutom rikigt snygg tycker jag;)

Kram på er!

2009-05-19 @ 05:52:29
Postat av: veronica porath

hej anna vi såg dig inte på tvn i söndags fast vi satt som klistrade alla tre, fast programmet i sig tyckte jag inte var så bra men som du vet är ju min tv smak inte som alla andras. Emelie skulle villa prata med dig på skype och vi andra ochså men hon har fått massor av virus i sin burk men vi skall till tina på onsdag så kanske vi kan testa där.

Kul att höra att du trivs bättre (verkar så iallafall när man läser din blogg) massor av nya vänner mm skulle vara kul att se lite bilder från din vardag på bilddagboken. Ha det så bra det bara går tänker på dig, och saknar dig många krammar veronica med familj

2009-05-19 @ 21:33:52
Postat av: veronica porath

hej anna vi såg dig inte på tvn i söndags fast vi satt som klistrade alla tre, fast programmet i sig tyckte jag inte var så bra men som du vet är ju min tv smak inte som alla andras. Emelie skulle villa prata med dig på skype och vi andra ochså men hon har fått massor av virus i sin burk men vi skall till tina på onsdag så kanske vi kan testa där.

Kul att höra att du trivs bättre (verkar så iallafall när man läser din blogg) massor av nya vänner mm skulle vara kul att se lite bilder från din vardag på bilddagboken. Ha det så bra det bara går tänker på dig, och saknar dig många krammar veronica med familj

2009-05-19 @ 21:35:24
Postat av: Anna

Jag satt näst längst fram, så bara min rygg som var med. Jag skulle nog inte heller tycka det var bra på tvn, men när man satt där var det jättebra. Åånej, det var inte kul. Hoppas att det går att fixa! Hmm jag ska in till stan då, men kanske hinner en prata en sväng innan jag åker:) Oj jag har helt glömt bort bilddagboken, men jag lovar att skärpa mig;) Saknar och tänker på er massor kram Anna

2009-05-20 @ 06:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0