Stop teasing me

Torsdag: Hade en bra morgon, vaknade av mig själv och kände mig utvilad. Alltid skönt att känna så tycker jag.
Under förmiddagen var A och jag på musiklek, det var roligt. Förutom att dom skulle dans och ha sig, sjunga det tycker jag är okej men dansa också nej där går min gräns. Så jag stod o hörnet och tittade på, A gjorde likaså haha. Påväg hem i bilen tittade solen fram, tjoho tänkte jag och då försvann han. Det är precis som om vädret retas med mig. Men nu tror jag dom har lovar sol i helgen, hoppashoppas! Väl hemma igen lekte vi ute på baksidan i en halvtimma. Sen var det dax för lunch, och efter det sova lite middag. Då gav B mig ledigt i ett par timmar, då passade jag på att göra lunch. Jag kände mig jätte kreativ när jag fixade iordning den. Jag tömmde kylskåpet på rester så det blev en blandning av, tigerräkor, paprika, lök, bönor och blomkål, och resultatet jättegott!:) Jag hann också med att prata med mamma, det är alltid skönt. När jag började igen lärde B mig att laga Chilli (stavning?), superenkelt och supergott blev det. Så jag åt självklart på tok för mycket. Sen tog jag hand om disken och efter det slutade jag, då bar det iväg till affärn och köpa tuggummi. För det klarar jag mig inte utan numera. Och nu sitter jag och väntar på att Maya ska komma, vi ska se en film och bara ta det lugnt:)

Take care byebye then.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0