Im a good girl.

Fredag: Idag jobbade jag 8.00-15.00, vädret var fint även idag. Under morgonen var vi på tjejernas skola, T hade en pjäs/musikal uppvisning. Hon var jätte duktig:) När vi kom hem lekte A och jag ute, men vi blev inte långvariga så sjukt mycket insekter. Vi gick istället in och fixade lite lunch. Efter det var det dax för A att sova middag, då tänkte jag greja med tvätten. Men det fanns ingen tvätt och huset var nystädat, så var väldigt uttråkad. Varje gång A gjorde ett ljud ifrån sig hoppade jag upp för att hämta han, men han somnade om flera gånger om. Han vaknade inte förens 14.50, så min eftermiddag var ganka dryg. När jag slutade ringde jag hem, där hade dom planeringskväll inför USA resan. Och lite fick vi allt planerat, känns bra. Under kvällen åkte jag med familjen ut på middag, blev italienskt riktigt gott. När jag kom tillbaka hem, ringde jag den nya tjejen på våran gata. Hon har addat mig asmycket och jag har aldrig svarat så jag hade lite dåligt samvete. Frågade om hon ville med ut på en fika, och hon blev jätteglad. Så dagens god gärning är gjord!
Nu ska jag lägga mig och läsa Vecko Revyn en sväng innan jag tar natten.

Take care byebye then.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0