Långt arbetspass

Lördag: Började inte förens 12 idag, så jag hade planerat att ha sovmorgon till 10. Men vaknade och var pigg vid halv åtta, är ju typiskt när man väl kan sova. Men nu efteråt tycker jag det var bra, för jag hann träna innan jag började. Var väldigt skönt att få det gjort, har varit väldigt dåliga på att hålla igång nu ett tag. Denna helgen jobbar jag extra så jag slutar faktiskt inte förens imorn eftermiddag, runt 4 skulle jag tro. B och G är inne i stan på bröllop och så sover dom över där. B sa till mig förut att hon kände sig väldigt trygg med att lämna barnen själv med mig, och det känns skönt!
Började ju precis när A gick och la sig, så jag och T hade en myspys eftermiddag med film och pasta, (W var på födelsedagskalas). Vid fyra packade jag in A och T i bilen, skulle hämta W från kalaset. Sen blev det direkt tillbaka hem, barnens mormor och morfar skulle komma och hjälpa mig med middagen. Vilket var otroligt skönt, det är inte så lätt att passa A samtidigt som man lagar mat. Efter middagen gick jag och Mormorn upp för att bada A, tjejerna gick ut med morfarn. Sen var det dax för efterrätt, de hade med sig nybakade chocolate chunk cookies MMM inga fel. När A hade gått och lagt sig spelade vi sällskapsspel och hade det jätte trevligt. När även tjejerna var i säng åkte dom hem. Då packade jag matsäck åt T, hon ska på fotbollsturnering imorn. Så hon och jag ska upp vid 6 tiden imorn, så jag håller tummarna för att A sover hela natten. Men nu ska även jag hoppa i säng så jag orkar med morgondagen.

Take care byebye then. 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hejsan!

Va' kul för dig att de har ett så bra förtroende för dig :0). Hoppas natten var lugn så ni kom upp i tid till fotbollsturneringen.

Puss puss

2009-05-24 @ 20:18:43
URL: http://annakarolinanilsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja det känns väldigt bra:) Japp det gick så bra så, puss och kram

2009-05-26 @ 04:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0