Klar med kursen!

Lördag: Idag hade jag klockan på 6.00, usch det var inte kul alls. Men jag var tvungen för jag skulle med 7.45 tåget, och jag är ju som sagt inte den snabbaste på morgonen. Min class började 10.00, men kände att det var skönt att komma in till stan en timma innan, skönt att slippa stressa. Jag tog subwayen ner till Canal St sen var tanken att jag skulle promenera den resterande biten. Men jag och kartor går inte så bra ihop, lyckades inte ens klura ut vilket håll jag skulle gå. Men då är det ju bara att räcka upp handen så kommer det en gul taxi:) Vädret har varit jättevackert idag så det kändes lite surt att sitta inne hela dagen. Men det känns väldigt skönt att vara klar med classen, nu är det ju bara resan kvar och den blir ju förhoppningsvis rolig. Lisa är ju där nu så får förhöra henne imorn eller på måndag:) Slutade classen vid fyra, då åkte jag raka spåret hem. Började jobba vid 19.00 men mina tjejer var ute med mormor&morfar så det var väldigt tyst och lugnt, A hade ju redan gått och lagt sig. Så under kvällen gjorde jag te och la mig på soffan och såg en film, det var en aktivitet som var lagom för mig idag. Nu har jag precis nattat tjejerna som var helt slut efter ännu en dag med musikal uppträdande, ååh imorn får jag gå och sen dem ska bli så kul:) Även jag ska natta kudden, och imorn ska jag sova tills jag vaknar, underbart!!

Take care byebye then

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej!

gött med en riktig slapparkväll efter en lång skoldag. Resan blir sälert helbra :0)

Puss Puss

2009-05-31 @ 20:02:04
Postat av: Anna

Mmm det var precis vad jag behövde tror jag! Jo men det kommer nog bli jättekul:)Puss

2009-06-01 @ 04:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0