Förväntansfull!

Måndag: Började faktiskt tidigt idag första måndagen sen jag kom hit tror jag. Måste säga att jag var lite seg efter helgen, men och andra så var det verkligen värt det! Men när jag kom ut i köket mötes jag av en mycket sliten liten kille, nu har han fått feber och snorig näsa igen. Tog han till parken en sväng, där möte vi upp Trine och hennes barn och sen kom Anna med sin bebis med. Stannade dock inte så länge, A var helt slut. När vi kom hem gjorde jag lite lunch åt han och lyckades få i han ganska mycket. Sen bäddade jag ner han i sängen. Då hade klockan hunnit bli tolv och jag var ledig några timmar. Jag började med att sova middag en timma, sen åkte jag ner till chappauqa och käkade lunch. Åt mexikanskt, mmm jättegott var det! Jag fick också ett mobilnr av självaste ägaren faktiskt, tror dock inte att jag kommer använda det för han var typ 50+, haha. Men han var ganska rolig och kunde lite svenska, men nästa gång jag går dit tror jag att någon får följa med mig. När jag kom tillbaka hem ringde jag till Tina, vi snacka en halvtimma eller nåt sånt. Sen kom även mamma in på skype, så då ringde jag henne med. Efter det var det dax att börja jobba igen, och jag såg ingen direkt förändring på A. Så jag bestämde att en promenad nog var en bra aktivitet, blev en kort en men bättre än inget.
När vi kom in igen kändes han het som en kamin, tog tempen på han och stakarn har ju 39 grader i feber. Men aptiten har han kvar, lyckades få i han en stor middag. Det är ju ett gott tecken! Får nog bli ett besök hos farbror doktorn imorn.
Efter middagen slutade jag och sen dess har jag pratat med Lilla och ja det var nog allt. Men fick reda på något riktigt kuligt idag:) Ska ju på filip och fredrik till helgen och då kommer Kristin Davis, Carson Kressley, Charlotte Perelli, Anders Eriksson, Jan Rippe och Johan Palm (Han kunde dom ju ha struntat i). Men fatta va kul att få se alla dem, det ser jag fram emot! Nu ska jag titta på en film och sen blir det att sova.

Take care byebye then.

Kommentarer
Postat av: Anonym

femti+ är väl ingen ting hehe.farbror Håkan.

2009-05-12 @ 22:36:27
Postat av: Anna

Njo, lite för gammal för mig tror jag minsann haha

2009-05-14 @ 05:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0