Perfekt dag.

Måndag: Klockan ringde 9.00, för idag skulle en av mina tjejer gå parad och det ville jag inte missa. Eller just då när alarmet ringde kändes det som det kunde kvitta, men är glad att jag tog mig i kragen och gick upp! Va väldigt kul att se, och oj så amerikanskt det kändes haha. Ska lägga upp bilder på facebook så småningom. Efter paraden åkte vi hem och min familj åkte till poolen, men jag är verkligen inte i form för att ha bikini. Så jag stannade hemma, men blev inte så långvarig där. Pratade med Carine och vi bestämde oss för att äta lunch och åka till parken och softa. Åkte först till Mt kisco och köpte en gyro, to go + lite frukt. Sen åkte vi till Gedney, och gud så härligt det var. Har verkligen varit perfekt väder idag, inte för varmt och inte för kallt. Vi åt vår lunch, sen låg vi bara och snackade och hade det trevligt. Sov även lite middag, haha. Under kvällen tog jag en till tur till Mt kisco, denna gången med Sarah. Hon har velat åka till target väldigt länge så jag tog med henne dit. Sen blev det en fika på Starbucks, och jag provade på en Chai latte. Och det var faktiskt gott, känns mycket mer moget att säga jag vill ha en chai latte, jämnfört med hot chocolate haha. När jag kom hem igen, ringde jag Lisa och så tvättade jag. Nu ska jag lägga mig och glo på Tv innan jag tar natten.

Take care byebye then.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0