Tråkigt väder

Måndag: Så var det en ny vecka igen då, jag började som vanligt 11.00. Riktigt skönt med sov morgon på måndagar, man är ju alltid lite trött efter helgen. Vädret har varit jätte tråkigt, regnregn och åter regn. A tog sig en lång nap på 2.5 timma, under den tiden lyckades jag få bort all tvätt och laga lunch först till mig och sen till A. Under eftermiddagen tog jag med A till world cup, (ett av hans babygym) kände att han behövde komma ur huset en sväng. Så vi lekte där en timma, efter det åkte vi hem och A käkade lite middag. Han passade även på att kleta håret fullt med smällt ost, mmm.
Så efter middan blev det ett långt bad, med massa bubblor:)
När jag slutade åkte jag och hämtade Amanda, vi skulle åka till Mt kisco och äta middag. Det blev en sallad på Cosi, älskar det stället! Lise kom också dit, och pratade med oss. Sen förflyttade vi oss till Starbucks, jag köpte såklart inget finns inget på det stället som passar min diet. Där blev vi sittande i ca 1.5 timma, sen stängde dom. Och då kom det fram 2 tjejer och bara är ni också från Sverige, den ena var hon jag träffade i parken förra veckan och jag kände igen den andra med. Och det visade sig att  honden andra också läser Niagara falls kursen, vilket sammanträffande.
Vi stod utanför starbucks och snackade med dom i typ 30 minuter, sen körde jag hem Amanda och nu sitter jag här och ska gå och lägga mig. Godnatt

Take care byebye then.

Kommentarer
Postat av: Lilla

Hej!!



Allt bra trots de dåliga vädret hoppas jag? Måste ju kännas kul och träffa folk lite här och där:) Hon som också läser nigarakursen ska hon med på samma resa som dig då? Här skiner solen för fullt fast de kom en riktig störtskur förut men de är ingen som tror mig, så de kanske bara va över min balkong haha... Ha de kramkram

2009-05-05 @ 16:44:43
Postat av: Anna

Jo då förutom det tråkiga vädret är det bra! Ja det är alltid kul att få nya vänner. Japp vi kommer vara på samma weekend och båda ska bo på canada sidan:) Vem vet det kan ju regna lokalt ibland, haha

Kramkram

2009-05-06 @ 01:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0