Fixat håret.

Onsdag: Idag hade jag riktigt bra arbetstid, började 7.30 och slutade 10.00 riktigt nice faktiskt. Men det var bara för att jag skulle in till stan och fixa håret. Äntligen säger jag bara, det var såååå slitet och urtvättat! Var inne i stan vid 1 tiden, skulle inte klippa mig förens 2 men tänkte att jag nog behövde en timma på mig att hitta dit och så. Men det behövde jag inte, tog mig typ 10 minuter. Har verkligen börjat förstå upplägget med gatorna och avenyerna etc. Så nu hittar jag faktiskt ganska bra:) Så jag gick till starbucks och köpte mig en ice tea, sen vandrade jag runt och tittade innan jag betsämmde mig för att sitta inne i salongen och vänta. Jag har ju som sagt en manlig frisör, eller han sköte färgningen (faktiskt ganska het.) Men han var bög, och hade pojkvän, attans också.. Han gjorde ett jättebra jobb, blev jätte nöjd. Sen när jag skulle klippa mig, fick jag en tjej. Och hon verkade väldigt osäker om man säger så, jag var seriöst rädd. Sen kom ägaren och hjälpte henne, det visade sig att hon var typ lärling. Jag förstod att hon var väldigt ny, för han förklarade och visade och blablabla typ allt. Sen frågade jag henne hur många klippningar hon hade gjort och då sa hon att jag var den andra. Aaaaa hon kunde ju ha fuckat upp hela alltet. Men det blev som sagt bra, men jag är glad att det är över! Var färdig vid 18.00, då gick jag och käkade lite middag. Sen gick jag upp till Grand Central och tog tåget hem till lilla Chappaqua. Nu sitter jag och laddar upp bilder på bilddagboken, var väldigt länge sen sist! Och så väntar jag på att Maya ska komma hit och inspektera håret, får hålla tummarna.



Take care byebye then.

Kommentarer
Postat av: Lilla

HEJ!!!



Du blev jättefin i håret;O)...Killar som är frisörer brukar vara väldigt bra, synd bara att de flesta är gay...När jag va med Laila och Peter till Ronneby, de är längesen jag va 15 år cirka...I alla fall fick vi för oss att vi skulle gå och klippa oss och då va de en kille, rätt säker på att han också va gay...Men jätteduktig...Ha de gött Kramkram

2009-05-23 @ 21:10:54
Postat av: Anna

Tack så mycket:) Ja dom flesta är ju faktiskt superduktiga och gay som sagt, haha. Tack desamma kram

2009-05-24 @ 04:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0