Halvlek.

Onsdag: Idag hade jag en lång dag, jobbade 8.00-18.00. Men måste säga att det flöt på bra! A och jag började dagen med att följa tjejerna till bussen, och tog en promenad efter det. När vi kom in igen lekte vi en stund innan det var dax att äta ett litet mellanmål. Efter det åkte vi till Pleasantville på gymnastik, men A var inte sig själv till att börja med. Så fort jag satte ner han på marken började han gråta som aldrig förr, och klängde på mig som en liten apa. Men på ett vis var det kul, jag kände att han verkligen gillar mig, haha. Men tillslut lyckades jag få han att använda sina egna ben, och oj vad kul han hade:) Sen åkte vi hem och jag fixade lite lunch åt sötnosen, efter det slängde jag han i säng. Och han ville aldrig vakna, jag var tvungen att väcka han. Då var jag mindre populär kanske jag ska tillägga, haha. Men det gick fort över, bara jag gav han lite ost. Under eftermiddagen tog jag med han till parken, och det var helt proppat med barn där idag men mest äldre. Men det var väldigt kul att titta på dem tyckte A.:) När vi kom hem igen skulle jag ge han ett bad, men tänkte att han kunde få vara naken en stund innan. Dum idé han kissade på badrumsmattan, haha. Tur att det finns tvättmaskin!
Efter det slutade jag, då blev det duschen och göra sig iordning för en fika på Starbucks med Amanda, Lise, Trine och Sindy. Vi hade det mycket trevligt, och var som vanligt sist ut innan dom stängde. Nu ska jag försöka sova, har en lång dag imorn igen.

Take care byebye then.

Kommentarer
Postat av: Lilla

Hej!!



De kanske blir en äffärside detta med barngymnastik för dig när du kommer hem...vem vet;)...De här med att låta dom springa bara brukar ju oftast sluta på ett sätt haha, men som sagt va gör väl de...Jag är lite avis på dina fikor vill också sitta på starbucks lääänge, men här finns varken starbucks eller ett kvällsöppet cafe, lite typiskt tråkigt årjäng i fall jag nu måste klaga lite...Men har vi tur så kanske claras slår till med bättre tider när de öppnar...Har regnar de ida, tack gode gud för de så nu är de bara att hoppas att pollen blir väck...Ska börja kl 3 ida så de är gott med kort dag i alla fall...Ha en bra dag Puss&Kram

2009-05-07 @ 10:07:53
Postat av: Anonym

Hejsan Anna,



Det verkar ju gå galant med dina små livliga barn !

I morron när jag åker till Mormor så ska jag försöka att lära henne hur man kan skriva till dej. Hon är inne varje dag och läser det du har skrivit och tycker det är jättekul. Det ska nog gå att lära henne det tror jag... :O)

Här är det full storm så det knakar i knutarna men annars fint väder



Kram & Ha en fin dag "over there"

2009-05-07 @ 18:57:51
Postat av: Mamma

Hej min vän!

Kul att du har fått så många nya vänner "over There". Ni verkar trivas bra ihop tycker jag. Det där fiket måste vi kolla in när jag kommer, då får du ta en paus i dieten ;0).

Hs de bra! Puss&kram

2009-05-07 @ 19:52:54
URL: http://annakarolinanilsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja vem vet:) Din affärs idé kan ju bli att öppna ett café som har öppet läääänge, haha. Skönt med att ni också fick lite regn tycker jag;) Ja "mina" barn är riktiga änglar:) Kul att det blire fler och fler som läser. Och det kan ni helt säkert lära henne. Ja känns skönt med lite svenska vänner också! Det ska vi absolut göra, sen ,måste jag ta med dig till cheesecake factory det är grejer det!:)

Kramkram

2009-05-08 @ 02:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0