En bra dag:)

Söndag: Vaknade vid 5.50 av att A låg och pratade och sjöng, men konstigt nog kände jag mig väldigt pigg. Så då gick jag upp och fixade frukost åt T, som skulle åka på fotbollsturnering vid 7.00. Även W vad uppe med tuppen, så det blev tidig frukost för oss allihop. Jag tog med mig W och A till Gedney park, där var vi i ca 30 minuter sen blev W uttråkad. Så då packade vi in oss i bilen och åkte till Leonard park istället som ligger i Mt kisco. Där träffade A en jämnårig tjej att leka med, och hennes mamma var mycket pratglad. Hon berättade att hon hade en svensk mamma som skulle komma på besök snart och hon tyckte minsann att vi borde träffas. Vet inte jag.. Men det var trevligt att ha någon att snacka med.
När det var färdig lekt i parken åkte vi till en restaurang som heter Friendlies, det var en riktigt amerikanskt ställe med typ bara hamburgare. Men det var väldigt goda sådana, till efterrätt åt jag vaniljglass med varm chokladsås och kitkat kex, Yummy:) A sköte sig ypperligt, var riktigt stolt över han! Fast det är jag ju nästan jämt;) Efter lunchen åkte vi hem och slängde A i säng. Då passade W och jag på att titta på Harry Potter 5, shit va bra dom filmerna är. Längtar som bara den tills 6:an kommer! Jag slutade jobba runt 14-15 tror jag, då blev det till att tjata lite med Jimmie på skype. Sen gjorde jag mig iordning för att ta kvart i sex tåget in till New York. Där skulle jag möta upp Trine och Cecilia. Vi satte oss i Central Park och käkade lite mat och frukt. Sen vandrade vi neråt för att möta Anna och Peter. Efter det satte vi oss i en annan park och åt lite sötsaker. Vi passade också på att åka upp i Empire state building, det var häftigt. Sen tog vi natt tåget hem och som vanligt lekte vi push, bang lr marry:) Var hemma vid halv 3, shit va trött jag var men det var det värt.

Take care byebye then

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0