Älskade ängel

Söndag: Började jobba 8.00 idag, usch va trött jag var. Kändes väldigt konstigt att jobba en söndag.
A, T och jag tog en kort promenad innan regnet började ösa ner. Resten av förmiddagen lekte jag med A inomhus, fixade lite lunch till han och sen var det dax att sova middag. Då skulle jag igentligen ha jobbat klart för dagen, men jag erbjude mig att jobba kvällen också. B och G hade tolv årsdag idag, så jag tyckte att dom skulle gå ut och äta middag, bara dom.
Och det uppskattade dom jätte mycket:) B sa att jag var en ängel, haha.
När jag var ledig tittade jag på twilight, sen ringde Mamma vi pratade nog i 2 timmar. Skönt att prata med henne igen, det var jättelänge sen sist! Pratade med Lilla någon timma med, det var också kul! Sen åkte jag till target en sväng, skulle köpa tandkräm. Men gud så dumt av mig att åka till target för att göra det! Självklart fick jag med mig 2 filmer, hmm undra hur jag ska få med mig alla filmer hem till Sverige?
När jag började jobba igen var det dax för middag, A käkade pasta. Det var nästan så jag dreglade, såg så gott ut men om en vecka så får jag äta sånt igen. Tjejerna åt nuggets och couscoussallad, det såg också riktigt gott ut! Som tur var köpte jag med mig en sallad från cosi, det är inte illa det heller. När jag hade lagt A, var det filmtajm för tjejerna och mig vi såg på Pippa Långstrump. Men den var dubbad till engelska, det var lite irriterande för mig som vet hur det ska låta igentligen. Men tjejerna tyckte den var jättebra. Efter filmen nattade jag tjejerna och gick ner till datorn, ringde Lisa och snackade med henne nån timma. Nu ska jag lägga mig och läsa lite mode och skvaller:)

Take care byebye then.


Kommentarer
Postat av: Lilla

Hej!!



Jag säger ju de att dom kommer att hålla i dig med alla hjälpmedel som finns den dan du åker;) Du kan få låna plats i min resväska vi får väl ta med varsin extra allihopa så går de nog bra...haha...Kan tänka mig att pippi va kul fast lite konstig dubbad för rösterna sitter liksom i huvve...nu ska jag ta mig en tur till åmål, ska lämna deklarationen och till Hjördis och fixa till en jeanskjol från ullared...Ha en bra dag Kramisssss

2009-05-04 @ 10:29:57
Postat av: Anna

Ja tänkte att jag ska packa på er som bara den;)

Ja det blev verkligen helt fel med dubbat!

Du lyckades bli klar med den, det var ju bra.:)

Kramkram

2009-05-05 @ 05:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0