American idol party

Tisdag: Vaknade till en klarblå himmel, var dock lite kallt på morgonen. Men under förmiddagen blev det riktigt behagligt, A och jag passade på att åka till parken. Men denna gången åkte vi till Mt Kisco´s park, den var mycket roligare och bättre. När vi kom tillbaka hem åt han lite lunch och sen var det dax att sova middag. Då blev jag ledig tills halv fyra, började med att åka och sola. Den resterande tiden spenderade jag med datorn och så hann jag med en dusch innan det var dax att jobba igen. Mestadels av eftermiddagen var vi ute och lekte, vädret var så härligt men det för med sig massa äckliga kryp. Hatar små saker som ska hålla på att flyga runt mitt huvud! Slutade vid 7, och då började också vårat American idol party. Så när klockan var halv åtta, hade vi huset fullt. Jag hade bjudit in Maya och det är jag glad för, kände ju typ ingen av de andra gästerna. Maya och jag höll oss i köket, käkade på tok för mycket kakor. Haha så typiskt oss, men nu har vi kommit på en plan. Vi ska börja springa 3 gånger i veckan, får se hur länge vi klarar hålla det. Men det kanske blir lättare nu när vi är 2, är ju så tråkigt att träna själv tycker jag. Vi struntade i partyt och gick in till mitt rum och letade band att gå på, hittade minsann några intressanta. De andra satt och tittade på American Idol och ja vet inte vad dom gjorde mer. Men det låt som om dom hade det trevligt! Fick bli en film för Maya och mig, kommer inte ihåg vad den hette den var med andra ord ingen höjdare. Nu ska jag gå och lägga mig, imorn ska jag ju in till storstan igen:)

Take care byebye then.

Kommentarer
Postat av: Lilla

HEJ!!



Sommaren är härlig, men den drar ju som sagt med sig en del onödiga kryp...

Springa är ju bra och är man två så är de som sagt roligare...Lite nyfiken ble ja ju på banden;)??...Va de nåt speciellt som är på g nu? Jag sitter och undrar om jag ska åka till Åmål eller om jag bara ska ta en tur till sellere, svårt ibland??! Kram

2009-05-20 @ 10:54:22
Postat av: Anna

Jo det är ju för och nackdelar med det mesta. Jag är väldigt sugen på att se Green Day, dom spelar här i juli. Och det lyckades vara emellan mina 2 resor:) kramkram

2009-05-22 @ 03:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0