Kort sammanfattning!

Tisdag: Hade väldigt sköna arbetstider idag, 8-10 och sen 17-20. Tänk om det kunde vara så varje dag;) Under min lediga tid gjorde Carine och jag en repris, åkte till parken och solade. Var jättevarmt och skönt! Efter det åkte jag hem och satte mig med datorn och då hände något underbart. Glenn beställde en biljett för att komma och hälsa på mig under midsommar:D Aaaa ska bli så sjukt kul att se han igen, längtar som bara den. Lisa kommer antagligen också ner den helgen så det kommer bli en superhelg! Resten av dagen var jag lite hyper hoppade runt och hade mig, haha.

Onsdag: Idag hade jag lunch med Carine och Lise. Det var Carine som stod för matlagningen, det var riktigt gott:) Sen satt vi och pratade och hade det jätte trevligt. Var på KIDS U med A, vi hade det kul som attans. Sen under kvällen åkte jag till Pleasantville med Trine och fikade på Starbucks. Och fet som jag är var jag tvungen att gå till Cold Stone för att köpa en glass haha. Men gott var det! Hände inte så mycket mer denna dagen.

Torsdag: Idag jobbade jag som vanligt 8.00-11.30 och sen 16.30-19.00. Under förmiddagen åkte A och jag till parken och han lortade ner sig rejält, precis sådär som pojkar ska göra. När jag var ledig åkte jag till Carine och vi såg på Benjamin Button, jättebra film. Brad Pitt är dessutom sjukt sexig i halva filmen, mumma. Vi gottade oss med att doppa jordgubbar i smällt choklad, drack te och det blev väl några kakor också. Men imorn så ska jag sluta med allt detta sockret, det är inte alls bra för mig! Under kvällen åkte jag till Mt Kisco och tog en chai latte med Sarah. Imorn har jag sovmorgon och det ska bli helt underbart! Nu ska jag lägga mig och se en film.

Take care byebye then.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0