Tjejkväll:)

Tisdag: A hade fortfarande hög feber, så det fick bli en tur till doktorn och ta ett halsprov. Men det såg bra ut, han har väl bara en vanlig förkylning då. Som ni säkert förstår blev det inte mycket aktiviteter idag, en kort promenad, vi har också läst lite böcker. Sen är ju A en fantastik kock, så han har lagat mycket mat som jag sedan har blivit bjuden på mycket mumsigt haha. Vet inte om det är att han är sjuk, eller om han har kommit in i ett nytt "stadie" men han lekar så himla bra! Han sitter verkligen ner och lever sig in i det, väldigt kul att se:) Under min lediga tid var jag till affären och shoppade lite avocado och chips. Sen pratade jag med folk hemma i Sverige, alltid trevligt! Jobbade ett par tre timmar på eftermiddagen, sen började jag förbereda inför filmkvällen som skulle äga rum här. Vid åtta kom Amanda och Lise och dom hade med sig glass, smarrigt värre! En kvart senare kom Trine och Anna, och dom hade med sig jordgubbar, yoghurt och musli, det var också supergott! Som ni säkert förstår så svalt vi inte, haha. Vi såg filmen Forgetting Sarah Marshall, riktigt kul film. Hmm ja vet inte vad jag ska skriva mer än att det var en jätte rolig kväll. Det tycker jag vi får göra om!:)

Take care byebye then.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0