Musiklek

Torsdag: Hade sovmorgon idag, göttans! Så under morgonen tränade jag och så gjorde jag stekt ägg med champinjoner i, helt okej faktiskt. Hade även tid till att sitta framför datorn och snacka lite på skypen:)
Började klockan 11.00, då bar det iväg till kyrkan för A´s och min del. Vi skulle på musiklek.
Haha ooh shit vilken flum ledare det var, men hon var ända cool och väldigt duktigt med dom små liven.
Så det blev en till dag med massa sång och dans, har varit rikigt kul de senaste dagarna:)
När vi kom hem igen blev det lite lunch för A´s del, jag fick vänta jag. Sen så har det kommit en ny aupair på våran gata, så hennes hostmamma hade ringt min och ville att jag skulle komma upp och säga hej typ. Så efter lunchen packade jag in A i bilen och åkte dit, (ja jag vet jag borde ha gått, men hade bråttom hem sen för A behövde sin nap.) Den tjejen var iallafall från england, hon var trevlig men vet inte om vi hade sådär jättemycket gemnsamt. Vi får väl se!
Slutade klockan 19.00, då ringde Amanda och undra om jag ville med ut på middag. Och det passade superbra för dom beställde pizza här idag och det äter jag ju inte under dieten. B frågade självklart om jag ville beställa en sallad eller nåt, men jag hade på känn att jag skulle äta ute så jag sa nej. Vi käkade iallafall grekisk restaurang, det var gott och kul att prata lite svenska:) Sen åkte jag till starbucks för att "fika" med Sindy, kan inte kalla det fika för jag beställde te och inget annat. Tet smaka skit, men sällskapet var trevligt:) Nu ska jag lägga mig så jag vaknar pigg och uvilad imorn, så jag orkar busa med A:)

Take care byebye then

Kommentarer
Postat av: emelie

jag har atit i grekland- kreta!

mm vad god mat. underbart vader och jag alskar denna kultur. vi ska pa utflyckter och mycket annat roligt. jag badade idag i medelhavet det var skont men kallt. soliga kramar fran kreta<3

2009-05-02 @ 20:47:55
Postat av: Anna

Ja maten är god kan jag tänka mig:)

Ååh vad härligt det låter, ni får ha det bäst!

Och bada lite för mig med;)

Kramkram

2009-05-03 @ 07:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0